x تبلیغات
simcctv

دو مدل از بهترین انواع دوربین مداربسته شیائومی

دو مدل از بهترین انواع دوربین مداربسته شیائومی

برند شیائومی  تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی است که کمتر از 10 به یکی از رقیبان سرسخت و جدی در بازار تبدیل شد؛ بدون شک محبوبیت ترین برند شیائومی به واسطه بازخورد مثبت آن از سمت کاربران بوده است.

شیائومی بعد از مدت کوتاهی شروع به تولید لوازم الکترونیکی جانبی مانند دوربین مداربسته شیائومی کرد که این لوازم هم به دلیل اساس داشتن کیفیت و قیمت مناسب در بازار پر فروش شدند.

دوربین مداربسته شیائومی محصولات خود را در بازار به سه دسته دوربین شیائومی داخل خانه و دوربین بالت شیائومی و همچنین دوربین خودرو شیایومی تقسیم کرد. این دوربین مداربسته های شیایومی همگی تحت شبکه هستد در حالی که کمانی های مداربسته دیگر سیستم های خود را تحت آنالوگ و دیجیتال ارائه می دهند شیایومی با انتخاب بهترین آن ها به صورت تخصصی به تولید دوربین تحت شبکه شیائومی پرداخت.

بین محصولات دوربین مداربسته شیائومی دو مدل بیبی کم و دوربین خودرو شیایومی از همه پر طرفدار شدند اما قبل از اینکه دلایل محبوبیت این دو دوربین مداربسته شیائومی را به صورت جداگانه توضیح دهم می خواهم یک فاکتور مهم در تولید دوربین شیایومی بگویم که همه محصولات برگ برنده شیایومی است؛ طراحی زیبای محصولات از لحاظ شکل بدنه و ظرافت و دقت آن دوربین مداربسته شیائومی را به یک محصول لوکس تبدیل کرده است.

همچنین شیائومی سعی داشته تا با به کار گیری  AI و سنسور های هوشمند در دوربین های خود این وسایل را کاربردی و از دیگر محصولات سیستم امنیتی و نظارتی متمایز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین مداربسته شیائومی اینجا کلیک کنید. در ادامه قابلیت های بیبی کم و دوربین خودرو شیایومی خواهیم پرداخت.

 

قابلیت های بیبی کم شیایومی

همانطور که در بالا اشاره بیبی کم شیایومی علاوه بر اینکه ظاهر زیبای داشت اما تنها یک وسیله لوکس الکترونیک برای اتاق کودک نبود بلکه سیستم نظارتی قوی آن به والدین اجازه دیدن کودک خود را در هر ساعت و وقتی می داد

از آن جایی که دوربین بیبی کم شیایومی مانند دیگر دوربین مداربسته های شیایومی تحت شبکه بر روی گوشی موبایل می توان تصاویر را در هر مکان و زمان دید.

کاربرد نظارتی دوربین بیبی کم شیایومی را می توان به صورت کامل بر روی طراحی ساختار آن دید؛ بیبی کم شیایومی با چرخش 360 درجه می تواند  بر تمام زوایای اتاق نظارت کند  همچنین بیبی کم شیایومی با داشتن لنز ولیدی می تواند با میدان دید بیشتری به منطقه یا محیط اطراف خود نگاهی داشته باشد.

از جمله مزایای دیگر بیبی کم شیائومی حساسیت این سیستم به صدای کودکان است چرا که این دوربین با کاربرد نظارت بر کودکان، سالمندان و در انتها حیوانات خانگی ساخته شده است و می توان با استفاده از سلامت و حال آن ها با خبر شد.

اما این ها تنها قابلیت های بیبی کم شیایومی نیستند بلکه بیبی کم شیایومی با در نظر گرفتن یک میکروفون و اسپیکر داخلی قابلیت انتقال صدای دو طرف را برایتان امکان پذیر کرده است.  این قابلیت برای صحبت و مکالمه با کودکان و یا سالمندان بسیار مفید خواهد بود.

دوربین مدار بسته بیبی کم شیایومی را می توانید در خانه بر روی میز یا قفسه کتاب خانه قرار دهید و همچنین می توانید آن را به دیوار یا سقف نصب کنید و تصاویر را از زاویه دلخواه ببینید؛ برای اطلاعات بیشتر درباره بیبی کم شیایومی کلیک کنید.

 

قابلیت ها و ویژگی های دوربین خودرو شیایومی

طراحی دوربین خودرو شیایومی به گونه ای است که می توان از سه زاویه خودرو را مشاهده کرد؛ دوربین خودرو شیایومی برای داشبورد، پشت ماشین و برای اینه جلو ساخته شده است؛ این دوربین های ثبت وقایع شیائومی می توانند برای راننده های تازه کار بسیار مناسب باشند چرا که راننده ها در اول کار برای پارک کردن خودرو دچار چالش می شوند با استفاده از دوربین مداربسته خودرو شیایومی می توانند پشت ماشین را به طور کامل رویت کنند و فاصله خود را با اطراف حفظ کنند.

دوربین ثبت وقایع خودرو شیائومی هم با داشتن لنز ولید تقریباً  زاویه دید 120 درجه را در اختیار می گذارد.

اما این دوربین خودرو شیایومی چه کاربردهایی دارد و چگونه به ما کمک می کند ؟ بدون شک دوربین خودرو شیایومی زمانی که دچار سانحه رانندگی یا تصادفی شوید تمام جزئیات را برای شما ضبط می کند دوربین مداربسته خودرو شیایومی می تواند ای تصاویر را به عنوان مستندات به افسر پلیس یا مراکز بیمه ارائه دهد. چرا که به محض ضربه خوردن ماشین دوربین اتومبیل شیائومی شروع به ضبط فیلم می کند و لحظه به لحظه آن را در رم ثبت می‌کند حتی در زمان پارک خودرو و لحظه ای که ماشین خاموش است به محض ضربه خورد فیلم ها ذخیره می شوند.

درست است که دوربین های مداربسته مثل دوربین خودرو شیایومی برای محافظت و امنیت است اما بعضی از افراد از این فیلم دوربین خودرو شیایومی برای ثبت خاطره سفر خود استفاده می کنند که این هم یکی از قابلیت های آن است

 

سیستم های امنیتی چه کار می کنند؟

سیستم های امنیتی چه کار می کنند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که سیستم های امنیتی مدرن امروزی دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته هستند که باید منظور از آن ها در این سوال مشخص شود.

اما برای آن که تشابه این سیستم های امنیتی را توضیح دهیم هر دو را توضیح می دهیم هر دو این سیستم ها جلوگیری از خطر های احتمالی است و در یک راستا کار می‌کنند.

و تفاوت دوربین و دزدگیر رویکرد جلوگیری از آن است همانطور که پیداست دوربین مداربسته بر اساس داده های ویدئویی و تحلیل آنها اعلان خطر می کند و دزدگیر اماکن با استفاده از سنسور های که دارد موقعیت های خطر را شناسایی می کند.

اما در این مقاله از doorbinmall.com  می خواهیم چند ویژگی سیستم ها که با استفاده از آن ها امنیت بر محیط افزایش پیدا می کنند را توضیح دهیم.

 

سیستم و عملکرد دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ها در حالت کلاسیک که قابلیت های کمی برای تشخیص موقعیت های خطرناک داشتند فقط با ضبط فیلم دوربین مداربسته مستندات را داخل هارد ذخیره می کردند و باعث به دام انداختن مزاحمان می شدند.

دوربین مداربسته علاوه بر اینکه اطلاعات را داخل هارد ذخیره می‌کند وجود و نصب آن باعث فراری دادن افراد مزاحم می‌شود.

آمارهای تحقیقاتی نشان داده است در اماکنی که دوربین مداربسته در آن ها نصب شده جرم و جنایت تا حد زیادی کم شده است؛ بنابراین فقط نصب آن عامل بازدارنده دارد.

دوربین مداربسته ها قابلیتهای زیادی دارند مثلاً دوربین داهوا تحت شبکه قابلیت چک کردن فیلم ها را به صورت در اختیارتان می گذارد. با استفاده از این ویژگی می توانید هر لحظه اقدام به چک کرد فیلم دوربین ها کنید.

اما ai نقش اساسی تشخیص خطرات داشته است ، برای مثال دوربین مداربسته داهوا مجهز به قابلیت تشخیص چهره می تواند ورود افراد متفرقه را به شما گزارش دهد این دوربین مداربسته می تواند با تشخیص چهره فرد تمام فیلم های که در سابقه حافظه دوربین هست را بازیابی کند و به عنوان فعالیت های آن چهره به شما نمایش دهد.

 

دوربین مداربسته ها با داشتن قابلیت تشخیص حرکت در محیط های خلوت می تواند ورود افراد مزاحم را گزارش کن این سیستم های امنیتی می توانند با تفکیک حرکات انسان از حیوانات و ماشین آلارم های به موقع ارسال کنند تا از احتمالات و اتفاقات ناگوار جلوگیری کند.

دوربین مداربسته های داری موتور این حرکات را تشخیص داده و به دنبال سوژه به صورت اتوماتیک می چرخند تا کوچک ترین موارد را از دست ندهند.

دوربین مداربسته ها با داشتن این قابلیت ها از یک نگهبان و یک انسان بهتر عمل کرده و به خوبی تمام موارد را رصد می کنند. یکی دیگر از قابلیت های دوربین مداربسته محافظت از مناطق تعیین شده است برای مثال با در نظر گرفتن دوربین مداربسته کنار دیوار می توانید یک خط محافظ برای دیوار در نظر بگیرید که اگر فردی از دیوار بالا رفت و از خط مرزی گذشت دوربین اعلان خطر کند. با در نظر گرفتن همه این موارد متوجه قابلیت های این سیستم شدید برای.

 

 

عملکرد دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن در واقع یک سیستم هشدار است که به محض فعال شدن می تواند هشداری های موثری داشته باشد.

دزدگیر اماکن به چند صورت خطر موجود را اعلام می کند، که یکی از آن ها آژیر هشدار محلی است که در تمام دزدگیر اماکن به صورت کلاسیک وجود دارد اما در دزدگیر اماکن پیشرفته خطر به پلیس و صاحب مکان گزارش می شود برای مثال در دزدگیر فورنت به سه مدل پیامک و تماس از طریق خط تلفن ثابت و همراه صورت می گیرد، کافی است که شماره تلفن ها را بر اساس اولویت داخل سیستم دزدگیر اماکن قرار دهید تا به ترتیب با آنها تماس گرفته شود. حال سوال اینجاست که دزدگیر اماکن چگونه موقعیت های خطر را شناسایی می کند؟ برای مثال سنسور تشخیص حرکت سیستم دزدگیر اماکن از طریق ماکروویو این خطرات را تشخیص می دهد.

امواج در زمان ثابتی منتشر می شوند ‌و به داخل دستگاه باز می گردند زمانی که به جسم محرکی برخورد کنند این بازه زمانی تغییر کرده و گزارش تشخیص حرکت به دزدگیر اماکن فرستاده می شود.

دزدگیر اماکن با سنسور های زیادی مانند بیم خطی یا شکستن شیشه موارد خطر را تشخیص می دهد.

در سنسور تشخیص شیشه که حساس به ارتعاشات و صدای شکستن است آژیر دزدگیر اماکن فعال می شود

 

 

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد