x تبلیغات
simcctv

عملکرد دوربین مداربسته های داهوا

 

عملکرد دوربین مداربسته های داهوا

دوربین مداربسته داهوا به عنوان یکی از بهترین سیستم امنیتی های داخل بازار محصولاتی را روانه بازار کرده است که هر کدام به نوع خود  خوش درخشیده است. این محصولات فقط دوربین مداربسته های داهوا نیستند بلکه دستگاه های ضبط کننده کنار این سیستم امنیتی پکیج مناسب و رده بالاییی را تشکیل داده است.

 

دوربین آنالوگ داهوا

دوربین آنالوگ داهوا نسل اول دوربین مداربسته های بود که شرکت داهوا آن ها را تولید میکرد دوربین آنالوگ داهوا با استفاده از کابل کوکسیال به دی وی ار متصل شده و کنار هم یک سیستم امنیت کامل را تشکیل می دهد. دوربین آنالوگ داهوا اگر چه از نسل اول دوربین های مداربسته است اما به دلیل مقرون به صرفه بودن همچان در این مارکت محبوب است داهوا دوربین آنالوگ داهوا را از صورت معمولی آن دراوره و با رمز گزاری بر داده ها به صورت امنی داده های صوتی تصویر و به طور کلی دیتای ویدئوی را انتقال می دهد؛ علاوه بر این دوربین آنالوگ داهوا با بالا بردن کفیت تصویر خود توانسته است که با دوربین تحت شبکه داهوا رقابت کند

 

دستگاه DVR داهوا

دستگاه DVR داهوا علاوه بردریافت تصاویر دوربین مداربسته و فشده سازی و در نهایت ذخیره در هادر دیسک قابلییت های زیادی دارد؛ برای مثال  قابلییت تشخیص حرکت دی وی ار داهوا فریم به فریم تصاویر را مقایسه و به دنبال ترکی در تصویر می گردد این ویژگی در دستگاه DVR داهوا علاوه بر اینکه استفاده از فضای ذخیره سازی را بهینه سازی کرده است میتواند هشدار های به موقعی مبنی بر ورد اشخاص را به صاحب دوربینمداربسته ارسال کند. دستگاه DVR داهوا قابلییت های دیگری مانند شمارش افراد، تشخیص چهره، نقشه هیت مپ و غیره را داخل خود جای داده است تا  تجربه خوبی را برای استفاده از آن فراهم کند.

 

دوربین تحت شبکه داهوا

دوربین تحت شبکه داهوا به صورت دیجیتال و در حوزه شبکه اینترنت محلی تصاویر را انتقال میدهد. دوربین تحت شبکه داهوا با کابل اترنت این شبکه را به وجود آورده تا دیتای ویدئویی بدون اتصال سیم منتقل شوند؛ از جمله مزیت های دوربین تحت شبکه داهوا چک کردن تصاویردر هر نقطه و مکان از جهان است. دوربین تحت شبکه داهوا فرمت فشرده سازی دارد که قبل از فرستادن تصاویر به ان وی ار داهوا آن ها را کم حجم کرده و به خوبی فشرده سازی میکند. دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا انواع مختلفی دارد که قابلییت های زیادی مانند تشخیص چهره، تشخیص حرکت ، شمارش افراد ، ارائه نقشه گرمایی و بسیاری از قابلییت های دگیر را ساپورت میکند.

 

 

دستگاه NVR داهوا

دستگاه NVR داهوا برای انتقال دیتای دوربین تحت شبکه به هادر دیسک طراحی و تولید شده است عملکرد این دستگاه ضبط کننده مشابه دی وی آر داهوا ایت که بسایری از قابلییت های ا« را دارد با این تفاوت کرد دوربین مداربستهای آنالوگ را را ساپیوت نمیکند.

 

 

دوربین مداربسته جهت حفظ امنیت

 

دوربین مداربسته در دنیا برای حفظ امنیت در گوشه و سرتاسر جهان استفاده می شود، به همین دلیل کشورهای زیادی شروع به تولید برند دوربین مداربسته کرده اند برای مثال دوربین شیائومی و دوربین مداربسته داهوا دو برند مشهور در این حوزه هستند که محصولات خود را به سر تا سر دنیا صادر می کنند اگر مایلید با این دو برند دوربین مداربسته بیشتر آشنا شوید و اطلاعات خود را حوزه سیستم های امنیتی تقویت کنید. در ادامه با این مقاله دوربین مداربسته دوربین مال همراه باشید تا نگاهی به این دو برند دوربین مداربسته بیندازیم

دوربین شیائومی برندی است که شهرت جهانی دارد و این شهرت به دلیل تولید لوازم الکترونیکی است که با کیفیت ترین آن ها از آن شرکت شیائومی همینطور دوربین مداربسته شیائومی  نیز یکی از لوازم جانبی است که با استفاده از آن ها امنیت محیط را مهیا می کنند.

دوربین مداربسته شیائومی با استفاده از وای فای کار می کند و تصاویر را روی گوشی موبایل به صورت زنده نمایش می دهد.

دوربین شیائومی می تواند تصاویر را با کیفیت های مختلف به صورت شبانه روز ضبط کند و به نمایش بگذارد دید در شب در دوربین مداربسته شیائومی به صورت مادون قرمز است که تصاویر شب را به صورت سیاه و سفید ضبط کند.

از دیگر ویژگی های دوربین شیائومی قابلییت صدای دو طرفه است که با استفاده از آن می توان مکالمه کرد؛ از طرفی دوربین مداربسته شیائومی در بعضی از مدل ها دارای هوش مصنوعی است که به کمک آن می توان حرکات افراد را ترک کرد و آنالیز کرد. اما این دوربین شیائومی به صورت تخصصی در شرکت های تولید تجهیزات امنیتی تولید نمی شود و دوربین مداربسته داهوا به صورت تخصصی تر این دوربین ها را تولید می کند

دوربین مداربسته داهوا در پکن تولید می شود و این شرکت به صورت تخصصی در این زمینه کار می کند. داهوا شرکتی است که توانسته سال ها جایگاه خود را در بین بهترین های شرکت های امنیتی حفظ کند    

دوربین مداربسته داهوا انواع مختلفی دارد که در شکل های ظاهری دام ، بالت ، اسپید دام است و دوربین داهوا در تکنولوژی های مختلفی مانند آنالوگ و تحت شبکه کار میکند.

دوربین مداربسته داهوا بخش زیادی از امنیت فرودگاه ها ، مراکز نظامی و فروشگاه ها تامین می کند دوربین داهوا با داشتن تراشه های هوش مصنوعی داخل سیستم خود توانسته است که یک سیستم کاراتر و پیشرفته است.

همچنین شرکت داهوا توانسته است که این تراشه ها برای فروشگاه ها به صورت تخصصی طراحی کند تا ازجنبه های حساس اماکن  به درستی مراقبت شود.

 

نصب دوربین مداربسته در معابر

دوربین مداربسته در بسیاری از اماکن عمومی بسته شده است اما نصب دوربین مداربسته در معابر و اماکن عمومی قواعد خاصی دارد که باشد آن ها را رعایت کنید تا دچار مشکل با همسایگان و اطرافیان نشوید
نصب دوربین مداربسته در فروشگاه ها و مغازه هر چند که معمول و رایج است اما صاحب فروشگاه بایستی درباره نصب دوربین مداربسته در این اماکن تابلو نصب کند تا تمام افراد از این موضوع با خبر باشند
نصب دوربین مداربسته در اماکن و اطلاع رسانی آن چند فایده. دارد که یکی از آن ها هشدار به افراد برای تحت نظر بودن است
آمار ها نشان داده که وجود دوربین مداربسته در معابر میزان جرم و جنایات را تا حد زیادی کاهش داده است.
دوربین مداربسته های مانند دوربین بالت علاوه بر اینکه منطقه رو تحت نظارت میگیرد طوری طراحی شده است که به چشم بیشتر عابرین بیاید و افراد را از وقوع جرم و جنایت باز دارد
چند مدل از دوربین های که برای نصب در فضای ساختمان پیشنهاد می کنیم دوربین تحت شبکه داهوا یا دوربین آنالوگ داهوا است که بنا بر نیاز می توانید از نوع بالت یا دام آن استفاده کنید
کافی است دوربین های مداربسته را مطابق قوانین ساختمان داری در خانه خود نصب کنید
نصب دوربین مداربسته جلوی درب ورودی همسایگان ، حرکتی ازار دهنده و قابل پیگیری است.
حتا برای نصب دوربین مداربسته در محل کار نیاز است که تمام کارکنان و پرسنل از وجود دوربین مداربسته در آن مکان مطلع باشند

 


 

نکات درباره دوربین مداربسته

نکته درباره دوربین مداربسته

به عنوان کارشناس دوربین مداربسته دوربین مال 

Doorbinmall.com

 می خواهم تاریخچه کوتاهی از دوربین مداربسته ها را به صورت مختصر برایتان توضیح دهم؛ دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی امروزی آنچنان غرق در قابلیت های متنوع و مختلف شده اند که تفکیک این ویژگی ها و توضیح همه س آن ها نه در این مقاله می گنجند نه آنکه گویا خواهد بود چرا که دوربین مداربسته های مدرن امروزی با دقت و تجهیز به هوش مصنوعی دیگر نیازی به نگهبان ندارند. بنابراین چاره ای نیست تا به جای توضیح این همه پیچیدگی به توصیف دوربین مداربسته کلاسیک بپردازیم که با حداقل امکانات کار تصویر برداری را انجام می داد. سیستم های آنالوگ با استفاده از سیم و کابل تصاویر را داخل دی وی ار فرستاده و از آنجا در هارد دوربین مداربسته ذخیره می کردند مثالی از این سیستم ها که می توان یکی از بهترین ها دانست دوربین مداربسته آنالوگ داهوا است.

این مدل دوربین داهوا با توجه به آنکه سال ها از شروع تولید آن می گذرد همچنان پر فروش است چرا که نیاز خریدارن از تهیه دوربین مداربسته را پاسخگو می باشد.

دوربین آنالوگ داهوا با تصویر برداری شبانه روزی می تواند دیتای ویدیوی را از طریق کابل کوکسیال به سمت دستگاه ویدیو ریکورد بفرستد و دی وی از داهوا هم به محض فشرده سازی فایل را داخل هارد ذخیره می کند.

اما وقت آن رسیده که با به روز رسانی قابلیت های این سیستم به تعریف دوربین های دیجیتال بپردازیم.

 

 

دوربین تحت شبکه داهوا چیست و چگونه کار میکند؟

دوربین تحت شبکه داهوا یا دوربین ip دلخواه از سری دوربین مداربسته های است که با استفاده از اینترنت دیتای ویدئویی را منتقل می کند این دیتا با استفاده از کابل اترنت درون شبکه قرار گرفته و با کمترین میزان سیم و کابل تصاویر را در هارد دوربین یا فضای ابری ذخیره میکند.

فضای ابری دوربین آی پی داهوا  سرور های هستند که می توان فایل های ویدئویی را برای امنیت بیشتر در آنجا ذخیره کرد چرا که هارد دیسک های سخت افزاری احتمال خرابی یا هر گونه حادثه ای مانند آتش سوزی را دارند در صورتی که فضای ابری از این موارد مصون است. همانطور که هارد دوربین ip  داهوا نرم افزاری است صفحه نمایشگر دوربین مداربسته شما گوشی موبایل شما خواهد بود و گوشی موبایل می تواند تصاویر را به صورت لایو و زنده نشان دهد.

علاوه بر این دوربین تحت شبکه داهوا با داشتن قابلیت های نظیر تشخیص حرکت ، تشخیص چهره ، شمارش افراد و.... می تواند دیتای ویدئویی را آنالیز کند، در حالی که در سیستم دوربین مداربسته های آنالوگ نمی توان به این قابلیت ها دسترسی داشت

اما تنها عیب دوربین تحت شبکه داهوا را می توان ضعف آن در فواصل دور دانست دوربین های آی پی مانند گوشی تلفن به وای فای وصل شد و با استفاده از آن عمل می کنند اما آنتن وای فای در فواصل دور  به خوبی عمل نکرده و باعث اختلال در عملکرد دوربین تحت شبکه داهوا می شود.

دوربین تحت شبکه داهوا در انواع مختلف مانند دوربین های بالت دیواری یا دوربین های دام سقفی در بازار دوربین مداربسته ایران موجود هستند که متناسب با نیاز افراد به کار گرفته می شوند.

 

 

تجهیز مغازه به سیستم امنیتی

تجهیز مغازه به سیستم امنیتی

در دنیای مدرن امروز که امنیت هم شکل دیگری به خود گرفته است، دستگاه های امنیتی جایگذین نیروی انسانی و یک نگهبان شده اند.

دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن دو وسیله ای هستند که عملکرد تکمیل کننده ای در کنار یک دیگر دارند.

مغازه و فروشگاه ها یکی از اماکنی هستند که نیاز به دوربین مداربسته یا یک سیستم امنیتی مانند دزدگیر اماکن در آن احتیاج می شود؛ اما کدام یک بهتر است؟ برای جواب دادن به این سوال باید بگوییم که این دو سیستم هر کدام کاربر های خاص خود را دارند که جهت تکمیل اقدامات امنیتی لازم است در ادامه عملکرد دو سیستم امنیتی دوربین مداربسته داهوا و دزدگیر فورنت را توضیح می دهیم تا با داشتن اطلاعات کافی خرید دوربین مداربسته یا هر گونه سیستم امنیتی را انجام دهید.

دوربین مداربسته داهوا

دوربین داهوا از جمله پرفروشترین دوربین مداربسته در بازار ایران و جهان به شمار می آید که نشانه کیفیت عالی این محصول است.

دوربین مداربسته داهوا در درو مدل آنالوگ و تحت شبکه وجود دارد که این دو مدل هر دو تصویر را ضبط کرده و داخل هارد دوربین مداربسته ثبت می کند .

دوربین داهوا سیستم هشداری دارد که در صورت هوشمند بودن دوربین م داربسته به صورت نوتفیکیشن اعلام خطر می کند

دوربین داهوا در بعضی از مدل ها به صورت لایو و زنده تصاویر دوربین مداربسته را در اختیارتان می‌گذارد تا به راحتی بتوان محیط را کنترل و نظارت کرد.

دوربین مداربسته داهوا علاوه بر پخش تصاویر دوربین به صورت زنده ، تمام فیلم را داخل هارد ذخیره می کند.

دوربین مداربسته داهوا فقط در صورت داشتن تشخیص حرکت یا تشخیص چهره قادر به فرستادن هشدار است در صورتی که دزدگیر اماکن سنسور های فعالی دارد که منجر به فعال شدن هشدار می شود.

دزدگیر فورنت

دزدگیر فورنت یک سیستم هشدار دارد که با استفاده از آن می توان حرکات داخل اتاق را تشخیص داد و آن ها را با استفاده از تلفن ، پیامک و ایمیل به صاحب اماکن خبر داد که یک سیستم امنیتی هشیار برای مغازه یا فروشگاه است.

دزدگیر فورنت چند مدل کلاسیک و دیگر مدل ها را دارد

برای مثال دزدگیر فورنت کلاسیک قادر به هشدار محلی خبر دار کردن افراد اطراف است اما سیستم ها پیشرفته تر با داشتن سیم کارت حتا در صورت قطع برق از طریق سیم کارت با پلیس و شماره تلفن های داخل اساس تماس گرفته می شود.

برای تجهیز یک مغازه یا فروشگاه به سیستم امنیتی می توانید

از یک دوربین مداربسته داهوا و دزدگیر اماکن فورنت به صورت همزمان کمک بگیرید تا امنیت محل را تامین کنید.


 

نکته درباره دوربین مداربسته

نکته درباره دوربین مداربسته

به عنوان کارشناس دوربین مداربسته دوربین مال 

Doorbinmall.com

 می خواهم تاریخچه کوتاهی از دوربین مداربسته ها را به صورت مختصر برایتان توضیح دهم؛ دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی امروزی آنچنان غرق در قابلیت های متنوع و مختلف شده اند که تفکیک این ویژگی ها و توضیح همه س آن ها نه در این مقاله می گنجند نه آنکه گویا خواهد بود چرا که دوربین مداربسته های مدرن امروزی با دقت و تجهیز به هوش مصنوعی دیگر نیازی به نگهبان ندارند. بنابراین چاره ای نیست تا به جای توضیح این همه پیچیدگی به توصیف دوربین مداربسته کلاسیک بپردازیم که با حداقل امکانات کار تصویر برداری را انجام می داد. سیستم های آنالوگ با استفاده از سیم و کابل تصاویر را داخل دی وی ار فرستاده و از آنجا در هارد دوربین مداربسته ذخیره می کردند مثالی از این سیستم ها که می توان یکی از بهترین ها دانست دوربین مداربسته آنالوگ داهوا است.

این مدل دوربین مدار بسته داهوا با توجه به آنکه سال ها از شروع تولید آن می گذرد همچنان پر فروش است چرا که نیاز خریدارن از تهیه دوربین مداربسته را پاسخگو می باشد.

انالوگ با تصویر برداری شبانه روزی می تواند دیتای ویدیوی را از طریق کابل کوکسیال به سمت دستگاه ویدیو ریکورد بفرستد و دی وی از داهوا هم به محض فشرده سازی فایل را داخل هارد ذخیره می کند.

اما وقت آن رسیده که با به روز رسانی قابلیت های این سیستم به تعریف دوربین های دیجیتال بپردازیم.

 

 

دوربین تحت شبکه داهوا چیست و چگونه کار میکند؟

دوربین تحت شبکه داهوا یا دوربین ip دلخواه از سری دوربین مداربسته های است که با استفاده از اینترنت دیتای ویدئویی را منتقل می کند این دیتا با استفاده از کابل اترنت درون شبکه قرار گرفته و با کمترین میزان سیم و کابل تصاویر را در هارد دوربین یا فضای ابری ذخیره میکند.

فضای ابری دوربین آی پی داهوا  سرور های هستند که می توان فایل های ویدئویی را برای امنیت بیشتر در آنجا ذخیره کرد چرا که هارد دیسک های سخت افزاری احتمال خرابی یا هر گونه حادثه ای مانند آتش سوزی را دارند در صورتی که فضای ابری از این موارد مصون است. همانطور که هارد دوربین ip  داهوا نرم افزاری است صفحه نمایشگر دوربین مداربسته شما گوشی موبایل شما خواهد بود و گوشی موبایل می تواند تصاویر را به صورت لایو و زنده نشان دهد.

علاوه بر این دوربین تحت شبکه داهوا با داشتن قابلیت های نظیر تشخیص حرکت ، تشخیص چهره ، شمارش افراد و.... می تواند دیتای ویدئویی را آنالیز کند، در حالی که در سیستم دوربین مداربسته های آنالوگ نمی توان به این قابلیت ها دسترسی داشت

اما تنها عیب دوربین ip داهوا را می توان ضعف آن در فواصل دور دانست دوربین های آی پی مانند گوشی تلفن به وای فای وصل شد و با استفاده از آن عمل می کنند اما آنتن وای فای در فواصل دور  به خوبی عمل نکرده و باعث اختلال در عملکرد دوربین تحت شبکه داهوا می شود.

دوربین تحت شبکه داهوا در انواع مختلف مانند دوربین های بالت دیواری یا دوربین های دام سقفی در بازار دوربین مداربسته ایران موجود هستند که متناسب با نیاز افراد به کار گرفته می شوند.

برای دیدن لیست قیمت دوربین تحت شبکه اینجا کلیک کنید.

 

دو مدل از بهترین انواع دوربین مدار بسته شیائومی

 

دو مدل از بهترین انواع دوربین مدار بسته شیائومی

برند شیائومی  تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی است که کمتر از 10 به یکی از رقیبان سرسخت و جدی در بازار تبدیل شد؛ بدون شک محبوبیت ترین برند شیائومی به واسطه بازخورد مثبت آن از سمت کاربران بوده است.

شیائومی بعد از مدت کوتاهی شروع به تولید لوازم الکترونیکی جانبی مانند دوربین مداربسته شیائومی کرد که این لوازم هم به دلیل اساس داشتن کیفیت و قیمت مناسب در بازار پر فروش شدند.

دوربین مداربسته شیائومی محصولات خود را در بازار به سه دسته دوربین شیائومی داخل خانه و دوربین بالت شیائومی و همچنین دوربین خودرو شیایومی تقسیم کرد. این دوربین مداربسته های شیایومی همگی تحت شبکه هستد در حالی که کمانی های مداربسته دیگر سیستم های خود را تحت آنالوگ و دیجیتال ارائه می دهند شیایومی با انتخاب بهترین آن ها به صورت تخصصی به تولید دوربین تحت شبکه شیائومی پرداخت.

بین محصولات دوربین مداربسته شیائومی دو مدل بیبی کم و دوربین خودرو شیایومی از همه پر طرفدار شدند اما قبل از اینکه دلایل محبوبیت این دو دوربین مداربسته شیائومی را به صورت جداگانه توضیح دهم می خواهم یک فاکتور مهم در تولید دوربین شیایومی بگویم که همه محصولات برگ برنده شیایومی است؛ طراحی زیبای محصولات از لحاظ شکل بدنه و ظرافت و دقت آن دوربین مداربسته شیائومی را به یک محصول لوکس تبدیل کرده است.

همچنین شیائومی سعی داشته تا با به کار گیری  AI و سنسور های هوشمند در دوربین های خود این وسایل را کاربردی و از دیگر محصولات سیستم امنیتی و نظارتی متمایز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین مداربسته شیائومی اینجا کلیک کنید. در ادامه قابلیت های بیبی کم و دوربین خودرو شیایومی خواهیم پرداخت.

 

قابلیت های بیبی کم شیایومی

همانطور که در بالا اشاره بیبی کم شیایومی علاوه بر اینکه ظاهر زیبای داشت اما تنها یک وسیله لوکس الکترونیک برای اتاق کودک نبود بلکه سیستم نظارتی قوی آن به والدین اجازه دیدن کودک خود را در هر ساعت و وقتی می داد

از آن جایی که دوربین بیبی کم شیایومی مانند دیگر دوربین مداربسته های شیایومی تحت شبکه بر روی گوشی موبایل می توان تصاویر را در هر مکان و زمان دید.

کاربرد نظارتی دوربین بیبی کم شیایومی را می توان به صورت کامل بر روی طراحی ساختار آن دید؛ دوربین کودک شیایومی با چرخش 360 درجه می تواند  بر تمام زوایای اتاق نظارت کند  همچنین بیبی کم شیایومی با داشتن لنز ولیدی می تواند با میدان دید بیشتری به منطقه یا محیط اطراف خود نگاهی داشته باشد.

از جمله مزایای دیگر بیبی کم شیائومی حساسیت این سیستم به صدای کودکان است چرا که این دوربین با کاربرد نظارت بر کودکان، سالمندان و در انتها حیوانات خانگی ساخته شده است و می توان با استفاده از سلامت و حال آن ها با خبر شد.

اما این ها تنها قابلیت های بیبی کم شیایومی نیستند بلکه بیبی کم شیایومی با در نظر گرفتن یک میکروفون و اسپیکر داخلی قابلیت انتقال صدای دو طرف را برایتان امکان پذیر کرده است.  این قابلیت برای صحبت و مکالمه با کودکان و یا سالمندان بسیار مفید خواهد بود.

دوربین مدار بسته بیبی کم شیایومی را می توانید در خانه بر روی میز یا قفسه کتاب خانه قرار دهید و همچنین می توانید آن را به دیوار یا سقف نصب کنید و تصاویر را از زاویه دلخواه ببینید؛ برای اطلاعات بیشتر درباره بیبی کم شیایومی کلیک کنید.

 

قابلیت ها و ویژگی های دوربین خودرو شیایومی

طراحی دوربین خودرو شیایومی به گونه ای است که می توان از سه زاویه خودرو را مشاهده کرد؛ دوربین خودرو شیایومی برای داشبورد، پشت ماشین و برای اینه جلو ساخته شده است؛ این دوربین ثبت وقایع شیائومی می توانند برای راننده های تازه کار بسیار مناسب باشند چرا که راننده ها در اول کار برای پارک کردن خودرو دچار چالش می شوند با استفاده از دوربین مداربسته خودرو شیایومی می توانند پشت ماشین را به طور کامل رویت کنند و فاصله خود را با اطراف حفظ کنند.

دوربین ثبت وقایع خودرو شیائومی هم با داشتن لنز ولید تقریباً  زاویه دید 120 درجه را در اختیار می گذارد.

اما این دوربین خودرو شیایومی چه کاربردهایی دارد و چگونه به ما کمک می کند ؟ بدون شک دوربین خودرو شیایومی زمانی که دچار سانحه رانندگی یا تصادفی شوید تمام جزئیات را برای شما ضبط می کند دوربین مداربسته خودرو شیایومی می تواند ای تصاویر را به عنوان مستندات به افسر پلیس یا مراکز بیمه ارائه دهد. چرا که به محض ضربه خوردن ماشین دوربین اتومبیل شیائومی شروع به ضبط فیلم می کند و لحظه به لحظه آن را در رم ثبت می‌کند حتی در زمان پارک خودرو و لحظه ای که ماشین خاموش است به محض ضربه خورد فیلم ها ذخیره می شوند.

درست است که دوربین های مداربسته مثل دوربین خودرو شیایومی برای محافظت و امنیت است اما بعضی از افراد از این فیلم دوربین خودرو شیایومی برای ثبت خاطره سفر خود استفاده می کنند که این هم یکی از قابلیت های آن است.

برای دیدن مدل های دوربین خودرو شیائومی اینجا کلیک کنید.

 

دو مدل از بهترین انواع دوربین مداربسته شیائومی

 

دو مدل از بهترین انواع دوربین مداربسته شیائومی

برند شیائومی  تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی است که کمتر از 10 به یکی از رقیبان سرسخت و جدی در بازار تبدیل شد؛ بدون شک محبوبیت ترین برند شیائومی به واسطه بازخورد مثبت آن از سمت کاربران بوده است.

شیائومی بعد از مدت کوتاهی شروع به تولید لوازم الکترونیکی جانبی مانند دوربین مداربسته شیائومی کرد که این لوازم هم به دلیل اساس داشتن کیفیت و قیمت مناسب در بازار پر فروش شدند.

دوربین مداربسته شیائومی محصولات خود را در بازار به سه دسته دوربین شیائومی داخل خانه و دوربین بالت شیائومی و همچنین دوربین خودرو شیایومی تقسیم کرد. این دوربین مداربسته های شیایومی همگی تحت شبکه هستد در حالی که کمانی های مداربسته دیگر سیستم های خود را تحت آنالوگ و دیجیتال ارائه می دهند شیایومی با انتخاب بهترین آن ها به صورت تخصصی به تولید دوربین تحت شبکه شیائومی پرداخت.

بین محصولات دوربین مداربسته شیائومی دو مدل بیبی کم و دوربین خودرو شیایومی از همه پر طرفدار شدند اما قبل از اینکه دلایل محبوبیت این دو دوربین مداربسته شیائومی را به صورت جداگانه توضیح دهم می خواهم یک فاکتور مهم در تولید دوربین شیایومی بگویم که همه محصولات برگ برنده شیایومی است؛ طراحی زیبای محصولات از لحاظ شکل بدنه و ظرافت و دقت آن دوربین مداربسته شیائومی را به یک محصول لوکس تبدیل کرده است.

همچنین شیائومی سعی داشته تا با به کار گیری  AI و سنسور های هوشمند در دوربین های خود این وسایل را کاربردی و از دیگر محصولات سیستم امنیتی و نظارتی متمایز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین مداربسته شیائومی اینجا کلیک کنید. در ادامه قابلیت های بیبی کم و دوربین خودرو شیایومی خواهیم پرداخت.

 

قابلیت های بیبی کم شیایومی

همانطور که در بالا اشاره بیبی کم شیایومی علاوه بر اینکه ظاهر زیبای داشت اما تنها یک وسیله لوکس الکترونیک برای اتاق کودک نبود بلکه سیستم نظارتی قوی آن به والدین اجازه دیدن کودک خود را در هر ساعت و وقتی می داد

از آن جایی که دوربین بیبی کم شیایومی مانند دیگر دوربین مداربسته های شیایومی تحت شبکه بر روی گوشی موبایل می توان تصاویر را در هر مکان و زمان دید.

کاربرد نظارتی دوربین بیبی کم شیایومی را می توان به صورت کامل بر روی طراحی ساختار آن دید؛ بیبی کم شیایومی با چرخش 360 درجه می تواند  بر تمام زوایای اتاق نظارت کند  همچنین بیبی کم شیایومی با داشتن لنز ولیدی می تواند با میدان دید بیشتری به منطقه یا محیط اطراف خود نگاهی داشته باشد.

از جمله مزایای دیگر بیبی کم شیائومی حساسیت این سیستم به صدای کودکان است چرا که این دوربین با کاربرد نظارت بر کودکان، سالمندان و در انتها حیوانات خانگی ساخته شده است و می توان با استفاده از سلامت و حال آن ها با خبر شد.

اما این ها تنها قابلیت های بیبی کم شیایومی نیستند بلکه بیبی کم شیایومی با در نظر گرفتن یک میکروفون و اسپیکر داخلی قابلیت انتقال صدای دو طرف را برایتان امکان پذیر کرده است.  این قابلیت برای صحبت و مکالمه با کودکان و یا سالمندان بسیار مفید خواهد بود.

دوربین مدار بسته بیبی کم شیایومی را می توانید در خانه بر روی میز یا قفسه کتاب خانه قرار دهید و همچنین می توانید آن را به دیوار یا سقف نصب کنید و تصاویر را از زاویه دلخواه ببینید؛ برای اطلاعات بیشتر درباره بیبی کم شیایومی کلیک کنید.

 

 

قابلیت ها و ویژگی های دوربین خودرو شیایومی

طراحی دوربین خودرو شیایومی به گونه ای است که می توان از سه زاویه خودرو را مشاهده کرد؛ دوربین خودرو شیایومی برای داشبورد، پشت ماشین و برای اینه جلو ساخته شده است؛ این دوربین های ثبت وقایع شیائومی می توانند برای راننده های تازه کار بسیار مناسب باشند چرا که راننده ها در اول کار برای پارک کردن خودرو دچار چالش می شوند با استفاده از دوربین مداربسته خودرو شیایومی می توانند پشت ماشین را به طور کامل رویت کنند و فاصله خود را با اطراف حفظ کنند.

دوربین ثبت وقایع خودرو شیائومی هم با داشتن لنز ولید تقریباً  زاویه دید 120 درجه را در اختیار می گذارد.

اما این دوربین خودرو شیایومی چه کاربردهایی دارد و چگونه به ما کمک می کند ؟ بدون شک دوربین خودرو شیایومی زمانی که دچار سانحه رانندگی یا تصادفی شوید تمام جزئیات را برای شما ضبط می کند دوربین مداربسته خودرو شیایومی می تواند ای تصاویر را به عنوان مستندات به افسر پلیس یا مراکز بیمه ارائه دهد. چرا که به محض ضربه خوردن ماشین دوربین اتومبیل شیائومی شروع به ضبط فیلم می کند و لحظه به لحظه آن را در رم ثبت می‌کند حتی در زمان پارک خودرو و لحظه ای که ماشین خاموش است به محض ضربه خورد فیلم ها ذخیره می شوند.

درست است که دوربین های مداربسته مثل دوربین خودرو شیایومی برای محافظت و امنیت است اما بعضی از افراد از این فیلم دوربین خودرو شیایومی برای ثبت خاطره سفر خود استفاده می کنند که این هم یکی از قابلیت های آن است.

 

نکته درباره دوربین مداربسته

نکته درباره دوربین مداربسته

به عنوان کارشناس دوربین مدار بسته دوربین مال 

Doorbinmall.com

 می خواهم تاریخچه کوتاهی از دوربین مداربسته ها را به صورت مختصر برایتان توضیح دهم؛ دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی امروزی آنچنان غرق در قابلیت های متنوع و مختلف شده اند که تفکیک این ویژگی ها و توضیح همه س آن ها نه در این مقاله می گنجند نه آنکه گویا خواهد بود چرا که دوربین مداربسته های مدرن امروزی با دقت و تجهیز به هوش مصنوعی دیگر نیازی به نگهبان ندارند. بنابراین چاره ای نیست تا به جای توضیح این همه پیچیدگی به توصیف دوربین مداربسته کلاسیک بپردازیم که با حداقل امکانات کار تصویر برداری را انجام می داد. سیستم های آنالوگ با استفاده از سیم و کابل تصاویر را داخل دی وی ار فرستاده و از آنجا در هارد دوربین مداربسته ذخیره می کردند مثالی از این سیستم ها که می توان یکی از بهترین ها دانست دوربین مداربسته آنالوگ داهوا است.

این مدل دوربین مدار بسته داهوا با توجه به آنکه سال ها از شروع تولید آن می گذرد همچنان پر فروش است چرا که نیاز خریدارن از تهیه دوربین مداربسته را پاسخگو می باشد.

دوربین آنالوگ داهوا با تصویر برداری شبانه روزی می تواند دیتای ویدیوی را از طریق کابل کوکسیال به سمت دستگاه ویدیو ریکورد بفرستد و دی وی از داهوا هم به محض فشرده سازی فایل را داخل هارد ذخیره می کند.

اما وقت آن رسیده که با به روز رسانی قابلیت های این سیستم به تعریف دوربین های دیجیتال بپردازیم.

 

 

دوربین تحت شبکه داهوا چیست و چگونه کار میکند؟

دوربین تحت شبکه داهوا یا دوربین ip دلخواه از سری دوربین مداربسته های است که با استفاده از اینترنت دیتای ویدئویی را منتقل می کند این دیتا با استفاده از کابل اترنت درون شبکه قرار گرفته و با کمترین میزان سیم و کابل تصاویر را در هارد دوربین یا فضای ابری ذخیره میکند.

فضای ابری دوربین آی پی داهوا  سرور های هستند که می توان فایل های ویدئویی را برای امنیت بیشتر در آنجا ذخیره کرد چرا که هارد دیسک های سخت افزاری احتمال خرابی یا هر گونه حادثه ای مانند آتش سوزی را دارند در صورتی که فضای ابری از این موارد مصون است. همانطور که هارد دوربین ip  داهوا نرم افزاری است صفحه نمایشگر دوربین مداربسته شما گوشی موبایل شما خواهد بود و گوشی موبایل می تواند تصاویر را به صورت لایو و زنده نشان دهد.

علاوه بر این دوربین تحت شبکه داهوا با داشتن قابلیت های نظیر تشخیص حرکت ، تشخیص چهره ، شمارش افراد و.... می تواند دیتای ویدئویی را آنالیز کند، در حالی که در سیستم دوربین مداربسته های آنالوگ نمی توان به این قابلیت ها دسترسی داشت. 

اما تنها عیب دوربین ip داهوا را می توان ضعف آن در فواصل دور دانست دوربین های آی پی مانند گوشی تلفن به وای فای وصل شد و با استفاده از آن عمل می کنند اما آنتن وای فای در فواصل دور  به خوبی عمل نکرده و باعث اختلال در عملکرد دوربین تحت شبکه داهوا می شود.

دوربین تحت شبکه داهوا در انواع مختلف مانند دوربین های بالت دیواری یا دوربین های دام سقفی در بازار دوربین مداربسته ایران موجود هستند که متناسب با نیاز افراد به کار گرفته می شوند.

 

دوربین مداربسته برای نظارت

 

دوربین مداربسته برای  نظارت

اینکه دوربین مداربسته برای تامین امنیت محیط ساخته شده تکرار مکررات است اما در این مقاله می خواهیم با اشاره به نکات ظریفی شما را متوجه تفاوت دوربین مداربسته ها کنیم؛

اینکه بعضی از دوربین های مداربسته با هدف نظارت طراحی و ساخته شده اند و بعضی دوربین ها برای هدف تامین امنیت نصب می شوند..

برای مثال سیستم های ترافیکی داری دوربین مداربسته های است که که نه برای امنیت بلکه برای نظارت بر ترافیک شهری بر محیط نصب شده اند.

یکی دیگر از مثال ها دوربین خودرو دوربین مداربسته این دوربین مداربسته ها با توجه به لنز وایدی که دارند میدان دید بیشتری را در اختیار کاربر قرار داده و یک وسیله برای نظارت بر اطراف خودرو است.

دوربین مداربسته های امنیتی هم به طبع قابلیت های خود را برای محافظت افزوده اند برای مثال سیستم هشدار دهنده این دوربین مداربسته ها کاربردی مشابه یک دزدگیر به آن ها داده و  با آن علاوه ضبط فیلم دوربین مداربسته هشدار های به موقع برای جلوگیری خواهید داشت.

یکی از دوربین مدار بسته های نظارتی که امروز می خواهیم توضیح بیشتری درباره آن دهیم دوربین اسپید دام داهوا است بنابراین در ادامه با معرفی کمپانی سازنده دوربین مداربسته و خود آن به صورت مفصل به خواهیم پرداخت.

 

کمپانی دوربین مداربسته داهوا

کمپانی خوشنام دوربین داهوا تولید کننده دوربین داهوا از جمله دوربین مداربسته اسپید دام داهوا است که یکی از دوربین های موتور دار می باشد.

دوربین داهوا به پشتوانه دانشی که در تولید دوربین مداربسته دارد علاوه بر این که جایگاه مناسبی بین تولیدکنندگان دوربین مداربسته دارد یکی از بهترین دوربین های داهوا چرخشی را تولید می کند.

دااهوا در سالهای اخیر دوربین مدار بسته داهوا موترایز را وارد بازار دوربین مداربسته که در ادامه کمی درباره آن می خوانیم.

 

دوربین موتورایز داهوا

دوربین موترایز داهول با نام های مختلفی مانند دوربین اسپید دام داهوا ، دوربین چرخشی داهوا یا دوربین ptz داهوا داخل بازار فروخته می شود که منظور از همه این دوربین ها یکی است.

دوربین اسپید دام داهوا به دلیل داشتن موتور داخل بدنه خود قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین مداربسته های داهوا دارد و  این موتور باعث چرخش 360 درجه داخل خودرو و چرخش در جهت عمودی می شود تا تمامی زوایای اتاق را کامل پوشش دهد.

دوربین اسپید دام دام داهوا داری زوم بسیار قوی است به طوری که تصویر کیلومتر ها آن طرف تر را به صورت واضح بزرگ می کند و با این بزرگنمایی خروجی دوربین ptz داهوا دچار افت کیفیت یا تاری نمی شود.

این دوربین چرخشی داهوا با استفاده از اینترنت کار کرده و با وصل شدن به شبکه اینترنت تصاویر را به صورت زنده نمایش می دهد. علاوه براین اسپید دام داهوا را می توان از راه دور در جهات مختلف چرخاند و تصویر را وارسی کرد، این چرخش دوربین ptz داهوا به صورت دستی و اتوماتیک است.

برای چرخش اتوماتیک دوربین اسپید دام داهوا می توانید با وارد شدن به تنظیمات دوربین را هر 10 دقیقه یک بار به یک طرف بچرخانید یا تنظیم کنید به محض وجود حرکت دوربین چرخشی داهوا سوژه را دنبال کند و سوژه را تعقیب کند.

با استفاده از امکانات صدای دو طرفه دوربین مداربسته اسپید دام داهوا می توانید یک مکالمه دو طرف با اطرافیان داشته باشید. به کار رفتن یک میکروفون و اسپیکر داخلی در دوربین ptz  داهوا باعث شده که این امکان فراهم شود.

این دوربین مداربسته از این نظر که برای نظارت ساخته شده است چنین قابلیتی هایی دارد.

کاربرد اسپید دام داهوا در اداره ها شرکت ها و قسمت های است که می توان از راه دور بر آن ها نظارت کامل داشت؛ دوربین چرخشی داهوا مجهز به تشخیص چهره در این اماکن می تواند حضور اعضای شرکت را ثبت کند و یا ورود افراد ممنوع را به شرکت اطلاع دهد.

بدون شک دوربین مداربسته اسپید دام داهوا ویژگی های زیادی دارد که می توانید برای خواندن آن اینجا کلیک کنید.

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد