کمپانی و برند دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا انواع مختلفی دارد که مهم ترین تفاوت بین این دوربین مداربسته ها تکنولوژی ساخت آن است. دوربین داهوا با توجه  نوع تکنولوزی به دو مدل آنالوگ و دوربین تحت شبکه داهوا تقسیم می شود که در ادامه توضیحات بیشتری درباره آن خواهیم داد:

 

دوربین آنالوگ داهوا

دوربین آنالوگ داهوا اولین دوربین مداربسته ای بود که این کمپانی به بزار عرضه کرده است. این دوربین آنالوگ داهوا تا به حال آنقدر موفق و موثر بوده است سهم فروش زیادی را در این مارکت از آن خود کرده است. دوربین آنالوگ داهوا با استفاده کابل های کواکسیال دیتای ویدئویی و سیگنال ها را تبدیل به تصاویر دیجیتال می کند.

دوربین آنالوگ داهوا به صورت اتصال سیمی دیتا را انتقال میدهد؛ بدین صورت که می توان با استفاده از دستگاه ضبط کننده این فیلم ها را دریافت و سپس در هارد ذخیره کرد.

دوربین انالوگ داهوا اولین و تنها دوربین است که دیتای را به صورت رمز گذاری شده به هارد دوربین مداربسته ذخیره می کند. علاوه بر این می توان دوربین انالوگ داهوا مجهز به چند قابلییت است که با استفاده از آن می تواند دیتا را انالیزکند برای دوربین انالوگ داهوا با قابلییت تشخبیص حرکت دیتا را به سمت دستگاه ضبط کننده می فرستد و دستگاه با مقایسه فریم به فریم تصاویر دوربین آنالوگ داهوا می تواند نتایجی را از این موارد پردازش کند.

دوربین آنالوگ داهوا با استفاده از دستگاه ضبط کننده و هادر کار خود را کامل میکند و با استفاده از آن کار میکند.

 

دوربین تحت شبکه داهوا

دوربین تحت شبکه داهوا در بستر اینترنت کار خود را انجام میدهد و با استفاده از شبکه اینترنت محلی و کابل اترنت تصاویر را به دستگاه ضبط کننده ارسال میکند. دوربین تحت شبکه داهوا قابلییت های دارد که به واسطه هوش مصنوعی این دوربین را از یک سیستم امنیتی معمولی به یک سیستم هوشمند تبدیل می کند.

دوربین تحت شبکه داهوا قابلییت های دارد که با استفاده از آن ها می تواند تشخیص چهره ، تشخیص حرکت ، شمارش افراد، ارائه نقشه گرمایی و بسیاری از قابلییت های دیگر را ارائه داد.

دوربین تحت شبکه داهوا با اتصال به وای فای می تواند دیتا را به سمت دستگاه ان وی ار ارسال کند. دوربین تحت شبکه داهوا می تواند قبل از ارسال داده ها به ان وی ار آن ها فشرده سازی کند با این کار علاوه بر صرفه جویی در مصرف پهنای باند می توان مصرف هارد دوربین مداربسته را بهینه سازی کرد.

دوربین تحت شبکه داهوا با داشتن قابلییت هوش مصنوعی و نظارت از راه دوربین یک سیستم امنیتی هوشمند به حساب می آید.