امروزه با توسعه و افزایش جمعیت، نظارت بر کارکنان، مشاغل، پایگاه های نظامی، بانک ها و ... ضروری است. هر روز در حال افزایش است. در حال حاضر سیستم های بسته و آنلاین یا آنلاین بسیاری از افراد به تنهایی کار می کنند و در نتیجه باعث کاهش هزینه ها و خدمات می شود. ظهور دوربین های مداربسته میزان جرم و جنایت را بسیار کاهش داده و با ایجاد احساس امنیت در جامعه، آرامش را در زندگی مردم به ارمغان آورده است. دوربین های مداربسته مدرن با کار با هوشمندی و مجهز به سنسورهای هوشمند می توانند پلاک خودروها، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و ... را ضبط کنند. بنابراین، می توانید به راحتی به دوربین نظارت تصویری خود به عنوان یک نگهبان امنیتی که از محل کار یا خانه خود در 24 ساعت شبانه روز محافظت می کند، تکیه کنید.

همه افراد بایستی به تجهیز دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن بپردازند. بسیاری از افراد بنا به نیازشان دزدگیر اماکن را انتخاب کرده و برخی دیگر خرید دوربین مداربسته را ترجیح می دهند. همچنین پروژه های بزرگ با خرید عمده دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن از هر دو وسیله برای تامین امنیت استفاده می کنند.  یکی از دزدگیر های برند ایرانی که خوش درخشید دزدگیر فورنت است.حفاظ ضد سرقت فورنت بخشی از نسل جدید حفاظ ضد سرقت است که علاوه بر تضمین ایمنی اموال، ویژگی های جالبی نیز دارد. در ادامه برای درک بهتر ارزش سیستم امنیتی خرید دزدگیر 4 نت به معرفی دزدگیر 4 نت می پردازیم. شرکت Fornet یکی از پیشگامان در طراحی و توسعه سیستم های امنیتی است. 4net زنگ هشدار جدید 4net را با سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه راه اندازی کرد. دزدگیر سیم کارتی B500 یکی از بهترین و کاربردی ترین سیستم های امنیتی است.

 

هشدار ضد سرقت Fornet با امکان تماس از طریق تلفن ثابت با سیم کارت، هشدار در هنگام وقوع جرم را آسان می کند. هر زمان که یکی از سنسورهای هشدار 4net فعال شود، مستقیماً از زمین روی سیم کارت یا شماره تماس ذخیره شده در حافظه 4net تماس گرفته می شود و یک پیام هشدار از قبل ضبط شده مخابره می شود. علاوه بر این، دزدگیر فورنت پیام های هشدار دهنده را در قالب پیامک برای صاحبان مشاغل یا مدیران مجتمع ارسال می کند. دزدگیر Fornet علاوه بر امکان انتقال اطلاعات از طریق سه روش پیامکی، تلفن ثابت و تماس با سیم کارت، باعث می شود که پیام آلارم در تمامی شرایط به مخاطب زنگ 4net برسد. با استفاده از تلفن همراه و اپلیکیشن نصب شده روی آن می توانید زنگ فورنت را به صورت آنی فعال و غیرفعال کنید. استفاده از دزدگیر فورنت مزایای زیادی دارد اما یکی از مهمترین مزیت های دزدگیر 4 نت یا هدف اصلی سیستم امنیتی، آرامش مالک است. نصب ضد سرقت فورنت به فرد این اطمینان را می دهد که در صورت ورود سارقان بدون مجوز به منزل، به لطف ضد سرقت 4 نت امکان اطلاع پلیس و اطرافیان وجود خواهد داشت. از دیگر ویژگی های دزدگیر فورنت پوشانده شدن آن توسط کاور می باشد. در بسیاری از کشورها، شرکت های بیمه تنها در صورت نصب دزدگیر هزینه پرداخت می کنند. دزدگیر Fornet با پشتیبانی از سنسور دود می تواند علاوه بر جلوگیری از سرقت، زنگ خطر آتش سوزی نیز باشد. ممکن است فکر کنید که نصب دزدگیر 4 نت تنها زمانی مفید است که سارق وارد خانه شود، اما بسیاری از سارقان با دیدن دزدگیر فورنت پشیمان می شوند.