x تبلیغات
simcctv

دوربین شیایومی

دوربین شیایومی

دوربین شیائومی با ورود به بازار نظر بسیاری از افراد را جلب کرد و به سرعت تبدیل به پرفروش ترین دوربین مداربسته های داخل بازار شد. دوربین شیایومی با  تکنولوژی تحت شبکه ساخته شده است و به طور عمومی یک دوربین مداربسته مدرن به حساب می اید . دوربین شیایومی با داشتن ویژگی های از قبیل کیفت ساخت بالا، کاربرد و کیفیت تصویر عالی طرفدارن زیادی دارد شیایومی بار دیگر اعتبار شود را در بازار سیستم های امنیتی به دست آورده و خود را اثبات کرده است.

دوربین مداربسته شیایومی تعداد زیادی از رقیبان را پشت سر گذاشته و مخصوصا در دو محصول دوربین بیبی کم شیایومی و دوربین خودرو شیایومی بسیار معروف شده است. در ادامه این دو مدل دوربین مداربسته شیایومی را بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

دوربین بی‌بی کم شیایومی

این دوربین بیبی کم شیائومی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به شما امکان کنترل و مدیریت محیط را می دهد. با استفاده از این دستگاه می توانید تا 335 درجه در صفحه افقی و 90 درجه در صفحه افقی بچرخانید و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به دوربین های متعدد، تمام نقاط را با یک دوربین پوشش دهید. با استفاده از اپلیکیشن دوربین بیبی کم شیائومی ، می توانید به راحتی زاویه لنز دوربین بیبی کم شیائومی را تغییر دهید و از هر کجای دنیا محیط اطراف خود را دریافت کنید. می توانید به صفحه فروشگاه دوربین بیبی کم شیائومی مراجعه کنید.

دوربین بیبی کم شیائومی دارای میکروفون و میکروفون داخلی است که به شما امکان ضبط صداها و تصاویر محیطی و پخش زنده را می دهد. همچنین می توانید از هر جای دنیا به دستگاه متصل شوید و با استفاده از نرم افزار به صدای خود در محیط گوش دهید و تمامی اطلاعات صوتی از حافظه روی دستگاه ذخیره می شود.

ردیابی هدف نیز یکی از ویژگی های عالی این دوربین است. با این قابلیت می توانید بدون نیاز به نصب دوربین بیبی کم شیائومی اضافی، حرکات افراد را ردیابی کرده و در مکان های مختلف بر حرکات آنها نظارت کنید.

 

دوربین خودرو شیایومی

دوربین خودرو شیائومی یکی از دستگاه های امنیتی و مانیتورینگ خودروها، از سری دوربین های مداربسته شیائومی می باشد. صاحبان خودرو برای ایمن سازی خودروهای خود دوربین های خودروهای شیائومی را خریداری می کنند. استفاده از وسایلی مانند قفل فرمان، قفل پدال و پارک خودرو در فضای بسته تضمینی برای ایمنی خودرو نخواهد بود، اما داشتن دوربین خودرو شیائومی آرامش دیگری را برای راننده به ارمغان می آورد. آمارها نشان می دهد که احساس آرامش و امنیت باعث می شود مردم دوربین های خودروهای شیائومی و سایر دوربین های مداربسته را بپذیرند. دوربین رویداد شیائومی می تواند تمام فعالیت ها را ضبط کند، چه ماشین در حال رانندگی باشد، چه پارک شده و چه خاموش. دوربین خودرو شیائومی تنها برای ثبت تصادفات نیست، بلکه قابلیت نظارت بر راننده و رانندگی حس ایمنی را افزایش می دهد. دوربین خودروی شیائومی در مواقع اضطراری مستندات را ارائه می‌کند، تعداد سرقت‌ها را کاهش می‌دهد، یادآوری‌ها را ثبت می‌کند و به راننده این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت از خودروی خود در هر مکانی استفاده کند.

دوربین داهوا و انواع آن

دوربین داهوا و انواع آن

دوربین مداربسته های داهوا که بازار دوربین های امنیتی را اشباع کرده اند دوربین های با کیفیت و قیمت های عالی هستند که همین دلیل محبوبیت دوربین های مداربسته داهوا می باشد.

دوربین داهوا با داشتن بسیاری از مدل های متنوع متناسب با هر نظر و سلیقه و بودجه ای یک دوربین مدار بسته و سیستم امنیتی دارد  که می توان متناسب با نیاز هر فردی امنیت را تامین کرد .

دوربین داهوا انواع مختلف که با توجه به دسته بندی های مختلف آن ها را تقسیم بندی می کنند . اما دو نوع دوربین داهوا که خرید سیستم بر اساس آن است خرید دوربین مداربسته داهوا تحت شبکه و دوربین داهوا آنالوگ است.

دوربین های مداربسته داهوا با توجه به نوع تکنولوژی که دارند به این نوع سیستم نقسیم بندی می شوند. در ادامه این دو نوع تکنولوژی دوربین داهوا را بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

دوربین تحت شبکه داهوا

دوربین شبکه داهوا یا دوربین IP داهوا از نظر کیفیت تصویر و سهولت نصب بهتر از سایر دوربین های مداربسته داهوا می باشد. دوربین شبکه داهوا نسل جدید دوربین مداربسته داهوا می باشد که باعث بهبود سیستم انتقال اطلاعات و کاهش استفاده از کابل در این سیستم شده است. برخلاف دوربین های آنالوگ، دوربین های IP داهوا از اینترنت به عنوان بستر انتقال داده استفاده می کنند. دوربینی که اطلاعات را از طریق اینترنت انتقال می دهد، دوربین وب نامیده می شود. به علاوه به این دوربین، دوربین مداربسته شبکه داهوا نیز گفته می شود که علاوه بر استفاده از اینترنت برای انتقال اطلاعات به ناحیه امنیتی و نظارتی، دوربین نت کم نیز نامیده می شود.

هر دوربین در شبکه داهوا دارای یک شناسه دیجیتال منحصر به فرد است که در شبکه تعبیه شده است. برای تماشای فیلم دوربین مدار بسته زنده نیازی به NVR ندارید، زیرا دستگاه DVR فقط برای تماشای فیلم دوربین آنالوگ استفاده می شود. برای مشاهده تصویر دوربین IP داهوا، کافی است برنامه DMSS را روی دستگاه خود نصب کنید و تصویر شبکه داهوا را به صورت داخلی مشاهده کنید. علاوه بر این، دوربین شبکه دوار قادر به چرخش به سمت داخل خواهد بود تا بتوانید فضا را در زمان کنترل کنید

 

دوربین آنالوگ داهوا

هر دوربین در شبکه داهوا دارای یک شناسه دیجیتال منحصر به فرد است که در شبکه تعبیه شده است. برای تماشای فیلم دوربین مدار بسته زنده نیازی به NVR ندارید، زیرا دستگاه DVR فقط برای تماشای فیلم دوربین آنالوگ استفاده می شود. برای مشاهده تصویر دوربین IP داهوا، کافی است برنامه DMSS را روی دستگاه خود نصب کنید و تصویر شبکه داهوا را به صورت داخلی مشاهده کنید. علاوه بر این دوربین دوار شبکه قابلیت چرخش داخلی را نیز خواهد داشت تا بتوانید فضا را به موقع کنترل کنید.

دید در شب دوربین آنالوگ داهوا به این معنی است که سیستم امنیتی شما می تواند 24 ساعت محیط را زیر نظر داشته باشد.دوربین آنالوگ داهوا با استفاده از فناوری های مختلف مانند سنسورها و نورهای مادون قرمز می تواند تصاویر را در شب ضبط کند. دوربین های آنالوگ داهوا تصاویر سیاه و سفید و رنگی ضبط می کنند که هر کدام از دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا برد متفاوتی دارند. دوربین های آنالوگ داهوا از فناوری IR و امواج مادون قرمز معلق در هوا استفاده می کنند تا تصاویر دوربین مداربسته را در تاریکی قابل مشاهده کنند.

 

یکی از ویژگی های نور مادون قرمز این است که توسط چشم انسان دیده نمی شود و اشعه مادون قرمز توانایی تشخیص رنگ را برای سنسور دوربین آنالوگ داهوا از بین می برد. به همین دلیل است که خروجی تصویر دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا سیاه و سفید است.

استفاده از سیستم های نظارت تصویری و صوتی مانند سیستم نظارت تصویری آنالوگ داهوا، جرایم عمدی را به حداقل رسانده است. به خصوص اینکه قیمت دوربین آنالوگ داهوا ارزان بوده و استقبال از آن افزایش یافته است.

عملکرد دوربین مداربسته داهوا

عملکرد دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا یک سیستم امنیتی برای حفاظت از اماکن کلیدی است. افراد با تفکر اینکه دوربین مداربسته داهوا یک سیستم امنیتی کامل است آن را خریداری می کنند اما خرید دوربین مداربسته داهوا  به همراه یک دستگاه ضبط کننده کامل می شود که با استفاده از آن عمل تجزیه و تحلیل ویدیو و ذخیره آن در هارد صورت می گیرد.

دوربین مداربسته داهوا عملا با فرستادن دیتای خام به سمت ویدیو ریکورد به کار خود پایان می دهد. برای آشنایی بیشتر با دستگاه های ضبط کننده داهوا و استفاده از این سیستم ها به ادامه مطلب توجه کنید.

 

دستگاه dvr داهوا

هنگامی که فناوری نظارت تصویری در سال های گذشته وارد بازار شد، اهمیت و اهمیت امنیت اطلاعات، ایمنی و امنیت مورد توجه قرار گرفت. برای این منظور دوربین مدار بسته در مدل های آنالوگ و شبکه در بازار معرفی می شوند. یکی از مهم ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار دستگاه dvr داهوا می باشد.

دستگاه dvr داهوا یک دستگاه دوربین مدار بسته است که بر اساس طراحی آن با یک پردازنده داخلی و امکانات ذخیره سازی تصویر برای عملکرد موثر دوربین ساخته شده است. دستگاه dvr داهوا برای دوربین های آنالوگ و آنالوگ HD طراحی شده اند. این دستگاه دارای دو بخش سخت افزاری و یک قطعه نرم افزاری می باشد.

 هنگام خرید یکی از مهمترین سوالات این است که دستگاه dvr داهوا چقدر خوب است و ظاهر آن چگونه است؟ در زمان خرید؛ باید به این نکته توجه کنید که هر دستگاه dvr داهوا از ویژگی های دوربین خاصی پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، برخی از دستگاه ها تا 2 مگاپیکسل، برخی تا 4 و برخی دیگر تا 8 مگاپیکسل پشتیبانی می کنند. بنابراین هنگام خرید دقت کنید که کیفیت تصویر دوربین انتخابی با وضوح ضبط دستگاه مطابقت داشته باشد.

اگر دوربین 8 مگاپیکسلی خریداری می کنید، اما DVR شما فقط تا 6 مگاپیکسل را پشتیبانی می کند. در این صورت تصاویری با کیفیت 6 مگاپیکسل خواهید دید و عملکرد دوربین شما واقعا کاهش یافته است.

 

دستگاه nvr  داهوا

هر دو دستگاه هایی NVR و DVR داهوا که داده های دوربین مداربسته به آنها منتقل می شود. اما تفاوت اصلی بین NVR و DVR نحوه عملکرد آنهاست. دستگاه DVR یک دستگاه الکترونیکی است. به این ترتیب تصویر دوربین مداربسته از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR منتقل می شود. این تصاویر در دستگاه ذخیره و پردازش می شوند.

اما دستگاه nvr  داهوا نرم افزار هستند. در سیستم های شبکه، تصاویر در خود دوربین ذخیره و پردازش می شوند. سپس تصاویر پردازش شده برای مشاهده و ذخیره سازی از طریق کابل شبکه به دستگاه NVR منتقل می شوند.

وظیفه اصلی دستگاه شبکه داهوا ضبط تصاویر ارسالی توسط دوربین های مدار بسته تحت شبکه می باشد. فیلم دوربین مدار بسته را می توان به صورت زنده یا دوباره پخش کرد. نرم افزار دستگاه nvr  داهوا می تواند با تغییر روشنایی و رنگ تصویر پخش کند. قابلیت POE داهوا NVR برق رسانی به دوربین های مداربسته را آسان می کند. از جمله ویژگی های دستگاه NVR داهوا می توان به تشخیص چهره، پردازش تصویر و نقشه برداری حرارتی اشاره کرد. درایوهای فلش، حافظه SD و درایو دیسک قابل استفاده بوده و با استفاده از دستگاه های مختلف ذخیره سازی اطلاعات و دستگاه های شبکه داهوا می توان اطلاعات ارسال شده توسط دوربین نظارت تصویری به شبکه را ذخیره کرد.

درآمد بازار جهانی از دوربین مداربسته

درآمد بازار جهانی از دوربین مداربسته

صنعت سیستم های دوربین مدار بسته از سالها پیش در جهان شروع به کار کرده و تا به حال در بیشتر ابعاد زندگی ما نفوذ کرده است.

استفاده از دوربین مدار بسته در ابعاد مختلف آنچنان فراگیر شده که تخمین زده می شود تقاضا برای این کالا در سال های  2022 تا 2032 تا 8.4 درصد افزایش خواهد یافت.

افزایش تقاضای سیستم های دوربین مدار بسته در سالهای اخیر منجر به پیشرفت این سیستم های امنیتی نیز شده است؛ سیستم های دوربین مداربسته تغییرات اساسی در نحوه جمع آوری ، اشتراک گذاری ، تجزیه و تحلیل و ذخیره کردن داده های دیجیتال کرده اند‌.

دوربین های مداربسته مجهز به هوش مصنوعی عضوی لاینفک در زندگی ماست برای مثال سیستم دوربین مدار بسته علائم راهنمایی و رانندگی، ترافیک را کنترل می کند که یکی از نیازهای عظیم دولت هاست. تقاضا برای سیستم های نظارتی در بخش های مختلف چنان گسترده است که پیش بینی می شود صنعت جهانی دوربین مداربسته شاهد افزایش درآمد از 14.7 میلیارد دلار در سال 2022 به 45.7  میلیارد دلار تا سال 2032 باشد. علاوه بر این مورد آمار ها حاکی از آن است که افزایش درآمد در بازار جهانی دوربین مدار بسته درآسیا و اقیانوسیه نرخ رشد قابل توجهی خواهد داشت. در این میان انتظار می رود پروژه های شهر های هوشمند فرصتی برای سودآوری بازار جهانی دوربین مدار بسته و سیستمهای امنیتی باشد. اگر نسبت به بازار رشد بازار دوربین مداربسته در جهارن و ایران هستید تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

شاخص های کلیدی سهامداران برای سرمایه گذاری چیست؟

مطالعاتی برای تعیین آماری تحلیلی از اندازه بازار جهانی دوربین مدار بسته به عمل آمده است؛ در این تحقیقات رفتار کاربران فعلی در نظر گرفته شده تا با تخمین درستی از آینده ، سرمایه گذاران به صورت قریب الوقوع به اهداف خود دستیابند.

تحلیل کلی بازار دوربین مدار بسته یکی از شاخص ها کلیدی را تمرکز بر روی هوش مصنوعی در نظر گرفته است. پیش بینی های بازار دوربین مدار بسته با استفاده از هوش مصنوعی از سال 2020 تا 2030 به صورت کمی تحلیل می شود تا شایستگی مالی آن را محک بزند. شاخص های کلیدی برای سرمایه گذاری سهامداران میزان محبوبیت دوربین های مداربسته بر اساس تکنولوژی ، شکل ظاهری دوربین مداربسته، فضای ذخیره سازی ، کاربران و خریداران دوربین مداربسته است. بر همین اساس برند های دوربین مداربسته مانند هایک ویژن، داهوا، پاناسونیک، شرکت سونی و غیره سعی در سرمایه گذاری و توسعه این موارد کرده اند. که در ادامه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

 

سرمایه گذاری و رشد شرکت داهوا

شرکت فناوری ژجیانگ داهوا با ارائه راه حل و خدمات هوشمند اینترنت اشیاء بر روی تصویر توانسته است برای عملیات شهری، مدیریت شرکت و مصرف کنندگان خانگی ارزش آفرینی کند. شرکت داهوا با تمرکز بر روی توسعه فناوری دوربین داهوا و سرمایه گذاری در آن سال 2020 به مجموع درآمد 4.06 میلیارد یوان برسد.

شرکت داهوا 10 درصد از درآمد فروش سالانه خود را به تحقیق و توسعه فناوری دوربین داهوا اختصاص می دهد. این شرکت چینی سال 2002 شروع به تولید دوربین مداربسته کرده و تاکنون با 18000 نفر را برای تولید دوربین داهوا به کار گرفته است. شرکت داهوا با داشتن شبکه بازاریابی قوی برای دوربین داهوا بیش از 200 دفتر استانی در شهر چین و و همچنین 58 شرکت تابعه در خارج از کشور دارد تا مشتریان دوربین مداربسته داهوا در هر نقطه از جهان و هر منطقه ای به آسانی به این سیستم امنیتی دسترسی داشته باشند.  

دوربین داهوا در رویداد های بزرگی از جمله المپیک ریو، نمایشگاه بین المللی واردات چین، اجلاس بریکس، پروژه شهر واتیکان ، کارخانه تویوتا آرژانتین و فرودگاه بین المللی سائوپائولو و بسیاری از پروژه های بزرگ دیگر شرکت داشته است که موارد ذکر شده چند مورد  از پروژه های او بوده است. دوربین داهوا در بازار دوربین مداربسته ایران  جزو پرفروش ترین برند ها می باشد. در سال های اخیر با توجه به نیاز افراد خریداران دوربین مداربسته در ایران افزایش یافته است؛ بدیهی است دوربین  داهوا به عنوان یکی از برند های اصلی در مرکز پخش عمده دوربین مداربسته شناخته می شود؛ در ادامه بخشی از فعالییت های وارد کننده های دوربین مداربسته در ایران را شرح می دهیم.

 

واردات دوربین مداربسته در ایران

همانطور که گفته شد واردات دوربین مداربسته در ایران و فروش عمده دوربین مداربسته از جمله بازار های بکر و بزرگی است که پتانسیل رشد بالایی دارد. واردات  و پخش دوربین مداربسته در ایران توسط شرکت هایی از جمله ماد طلایی، فراگستر، صنعت امن و غیره انجام می شود که با همین عناوین  دوربین مداربسته ها ضمانت و گارانتی می شوند؛ توجه داشته باشید که بسیاری از پخش کننده های دوربین مدربسته اجناس تقلبی یا قاچاقی را وارد کشور می کنند که چندان قابل اعتماد نیستند. پخش دوربین مداربسته  در ایران توسط شرکت هایی محدودی انجام شده و بسیاری از فروشندگان با کسب نمایندگی رسمی از این شرکت ها در استان ها فعالییت می کنند.

برای مثال پخش دوربین مداربسته دوربین مال از جمله نمایندگی های است که دوربین مداربسته را به قیمت عمده یا قیمت همکاری به فروش می رساند. مرکز پخش دوربین مداربسته دوربین مال با تمرکز بر فروش عمده پلتفرم های مختلفی را برای سفارش همکاران در نظر گرفته است که افراد  در هر نقطه از ایران خرید عمده دوربین مداربسته را به راحتی انجام دهند.

پخش عمده دوربین مداربسته دوربین مال با سابقه سال ها فروش عمده دوربین مداربسته  تمام فاکتور هایی که منجر به خرید راحت تر و با اطمینیان تر می شود را رعایت می کند. پخش دوربین مداربسته دوربین مال با فراهم کردن پلتفرم هایی از جمله  سایت، اپلیکیشن و تماس تلفنی آماده پذیرفتن سفارش های شما خواهد بود.

فیلم برداری دوربین مداربسته در تاریکی مطلق از نگاه دوربین مال

فیلم برداری دوربین مداربسته در تاریکی مطلق از نگاه دوربین مال

 شاید هر فردی که صاحب سیستم دوربین مداربسته نسبت به عملکرد آن کنجکاو باشد، برای درک بهتر از نحوه کار دوربین مداربسته یا سیستم امنیتی باید بدانید که این سیستم ها به طور منظم در حال به روز رسانی می باشند؛ فناوری به کار رفته در در دوربین مداربسته از جمله دید در شب دوربین مداربسته توانایی دیدن بیشتر و بهتر را در اختیار کاربران می گذارد. اما دوربین مداربسته در شب چگونه فیلم برداری می کند؟

جواب ساده دوربین مال به این سوال آن است که دوربین های مداربسته با استفاده از منبع یا منابع نور در شب تصاویر را ثبت می کنند؛ برای این کار نور مادون قرمز اشیاء و مناطق را قابل رویت می کند. ما فرض می کنیم که می خواهید درمورد اینکه چگونه دوربین مداربسته در شب فیلم برداری می کند بیشتر بدانید! در ادامه با ما همراه باشید تا نگاه عمیق تری به عملکرد دید در شب دوربین مداربسته داشته باشیم.

 

دوربین مداربسته در  تاریکی چگونه فیلم برداری می کند؟

با توجه به پیشرفت های که سیستم دوربین مداربسته در سال های اخیر به دست آورده است. دید در شب دوربین مداربسته هم با استفاده از فناوری های مختلفی تصاویر دوربین مداربسته را ضبط و در هارد ذخیره می کند. استارلایت، نور مادون قرمز و نور LED  دوربین مداربسته از جمله رویکرد هایی هستند که دوربین مداربسته با استفاده از آن ها تصاویر را در شب فیلم برداری می کند؛ در ادامه هر کدام از این فناوری های دید در شب دوربین مداربسته را با ذکر مثال مورد بررسی قرار می دهیم.


دوربین مداربسته استارلایت

دوربین مداربسته داهوا مجهز به فناوری استارلایت است؛ برای توضیح فناوری استارلایت به زبان ساده چشمان انسان را در نظر بگیرید که در شرایط کم نور و تاریک به سختی می تواند چیزی را تشخیص دهد، در مقابل دوربین مداربسته داهوا که مجهز به استارلایت است با حساسیت به نور ستارگان می تواند تصاویر را در نور کم و تاریکی شب به نمایش بگذارد.

دوربین مداربسته داهوا استارلایت با نور حداقلی تصاویر را ثبت می کند، در حالی که دوربین های دید در شب دیگر در نور خیلی کم قادر به فیلم برداری آن نیستند. در واقع این فناوری استارلایت دوربین مداربسته داهوا ترکیبی از حسگر نور ستارگان و سرکوب پیچیده ای از نویز های تصویر است که منجر به خروجی با کیفیتی از شب می شود.

حسگر نور ستارگان در دوربین مداربسته داهوا استارلایت مانند شبکیه چشم عمل می کند؛ در این نوع تصویر برداری میزان نوری که سنسور دریافت می کند رابطه مستقیمی با کیفیت تصویر دوربین مداربسته داهوا دارد.

دوربین مداربسته داهوا استارلایت در مقایسه با چشم انسان سنسور هایی با اندازه بزرگتر، دیافراگم بازتر و سرعت شاتر پایین تری دارند که باعث می شود که دوربین مداربسته داهوا نور کافی برای تشخیص چهره و شماره پلاک های اتومبیل جمع آوری کند.

این روشی است که دوربین مداربسته داهوا با استفاده از آن تصاویری که چشم انسان قادر به دیدن آن نبود را قابل رویت کند.

دوربین مداربسته داهوا استارلایت با لنز های بزرگتر می توانند نور بیشتری را جمع آوری کنند و کیفیت تصویر بهتری را ارائه دهند.

سنسور ها در دوربین مداربسته داهوا معمولا 1/1.8 اینچی یا بزرگتر هستند، دوربین مداربسته با سنسور های بزرگتر کیفیت تصویر را با گرفتن مقدار نور بیشتر افزایش می دهد.

دوربین مداربسته داهوا استارلایت با سنوسر های مختلفی تولید شده است تا خروجی مناسبی از تصویر شب حاصل شود بدیهی است این نوع دوربین های مداربسته با تولید تصاویری واضح  قیمت بالایی خواهد داشت.

 در ادامه فناوری مادون قرمز را توضیح خواهیم داد که قیمت مناسب تری نسبت دوربین داهوا استارلایت دارد.

 

 


 

دید در شب با استفاده از مادون قرمز  یا IR

دوربین مداربسته شیائومی یکی از چندین برند دوربین مداربسته است که از سنسور های مادون قرمز برای دید در شب استفاده می کند.

فناوری مادون قرمز یا همان IR در دوربین مداربسته شیائومی از نور مادون قرمز برای روشن کردن تصاویر در تاریکی استفاده می کند. نور مادون قرمزی که دوربین مداربسته شیائومی از آن استفاده می کند در اطراف ما وجود دارد ولی این نور قابل رویت نیست، فناوری IR طول موج مادون قرمز را دریافت می کند و دوربین مداربسته شیائومی را قادر می سازد که تصاویر را در شب ضبط کند.

دوربین مداربسته شیائومی به طور خودکار در شب یا هر زمان دیگری که نور کافی وجود ندارد سیستم را به حالت دید در شب تغییر می دهد و با فیلتر کردن این نور در روز اثری از آن نخواهد بود.

قابل توجه است که امواج مادون قرمز از برد کمی برخوردار هستند و بخش زیادی از آن امکان عبور از شیشه را ندارد بنابراین باید دوربین مداربسته شیائومی دارای IR را در مسیر وجود شیشه قرار ندهید.

دوربین مداربسته شیائومی با IR تصاویر را به صورت سیاه و سفید ضبط می کند؛ پرتو مادون قرمز در دوربین مداربسته شیائومی امکان شناسایی رنگ ها را از بین می برد. این مدل از دوربین مداربسته شیائومی به واسطه سادگی و کم هزینه بودن آن نسبت به دوربین های دید در شب دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

 

درآمد بازار جهانی از دوربین مداربسته

 

درآمد بازار جهانی از دوربین مداربسته

صنعت سیستم های دوربین مدار بسته از سالها پیش در جهان شروع به کار کرده و تا به حال در بیشتر ابعاد زندگی ما نفوذ کرده است.

استفاده از دوربین مدار بسته در ابعاد مختلف آنچنان فراگیر شده که تخمین زده می شود تقاضا برای این کالا در سال های  2022 تا 2032 تا 8.4 درصد افزایش خواهد یافت.

افزایش تقاضای سیستم های دوربین مدار بسته در سالهای اخیر منجر به پیشرفت این سیستم های امنیتی نیز شده است؛ سیستم های دوربین مداربسته تغییرات اساسی در نحوه جمع آوری ، اشتراک گذاری ، تجزیه و تحلیل و ذخیره کردن داده های دیجیتال کرده اند‌.

دوربین های مداربسته مجهز به هوش مصنوعی عضوی لاینفک در زندگی ماست برای مثال سیستم دوربین مدار بسته علائم راهنمایی و رانندگی، ترافیک را کنترل می کند که یکی از نیازهای عظیم دولت هاست. تقاضا برای سیستم های نظارتی در بخش های مختلف چنان گسترده است که پیش بینی می شود صنعت جهانی دوربین مداربسته شاهد افزایش درآمد از 14.7 میلیارد دلار در سال 2022 به 45.7  میلیارد دلار تا سال 2032 باشد. علاوه بر این مورد آمار ها حاکی از آن است که افزایش درآمد در بازار جهانی دوربین مدار بسته درآسیا و اقیانوسیه نرخ رشد قابل توجهی خواهد داشت. در این میان انتظار می رود پروژه های شهر های هوشمند فرصتی برای سودآوری بازار جهانی دوربین مدار بسته و سیستمهای امنیتی باشد. اگر نسبت به بازار رشد بازار دوربین مداربسته در جهارن و ایران هستید تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

شاخص های کلیدی سهامداران برای سرمایه گذاری چیست؟

مطالعاتی برای تعیین آماری تحلیلی از اندازه بازار جهانی دوربین مدار بسته به عمل آمده است؛ در این تحقیقات رفتار کاربران فعلی در نظر گرفته شده تا با تخمین درستی از آینده ، سرمایه گذاران به صورت قریب الوقوع به اهداف خود دستیابند.

تحلیل کلی بازار دوربین مدار بسته یکی از شاخص ها کلیدی را تمرکز بر روی هوش مصنوعی در نظر گرفته است. پیش بینی های بازار دوربین مدار بسته با استفاده از هوش مصنوعی از سال 2020 تا 2030 به صورت کمی تحلیل می شود تا شایستگی مالی آن را محک بزند. شاخص های کلیدی برای سرمایه گذاری سهامداران میزان محبوبیت دوربین های مداربسته بر اساس تکنولوژی ، شکل ظاهری دوربین مداربسته، فضای ذخیره سازی ، کاربران و خریداران دوربین مداربسته است. بر همین اساس برند های دوربین مداربسته مانند هایک ویژن، داهوا، پاناسونیک، شرکت سونی و غیره سعی در سرمایه گذاری و توسعه این موارد کرده اند. که در ادامه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

 

سرمایه گذاری و رشد شرکت داهوا

شرکت فناوری ژجیانگ داهوا با ارائه راه حل و خدمات هوشمند اینترنت اشیاء بر روی تصویر توانسته است برای عملیات شهری، مدیریت شرکت و مصرف کنندگان خانگی ارزش آفرینی کند. شرکت داهوا با تمرکز بر روی توسعه فناوری دوربین داهوا و سرمایه گذاری در آن سال 2020 به مجموع درآمد 4.06 میلیارد یوان برسد.

شرکت داهوا 10 درصد از درآمد فروش سالانه خود را به تحقیق و توسعه فناوری دوربین داهوا اختصاص می دهد. این شرکت چینی سال 2002 شروع به تولید دوربین مداربسته کرده و تاکنون با 18000 نفر را برای تولید دوربین داهوا به کار گرفته است. شرکت داهوا با داشتن شبکه بازاریابی قوی برای دوربین داهوا بیش از 200 دفتر استانی در شهر چین و و همچنین 58 شرکت تابعه در خارج از کشور دارد تا مشتریان دوربین مداربسته داهوا در هر نقطه از جهان و هر منطقه ای به آسانی به این سیستم امنیتی دسترسی داشته باشند.  

دوربین داهوا در رویداد های بزرگی از جمله المپیک ریو، نمایشگاه بین المللی واردات چین، اجلاس بریکس، پروژه شهر واتیکان ، کارخانه تویوتا آرژانتین و فرودگاه بین المللی سائوپائولو و بسیاری از پروژه های بزرگ دیگر شرکت داشته است که موارد ذکر شده چند مورد  از پروژه های او بوده است. دوربین داهوا در بازار دوربین مداربسته ایران  جزو پرفروش ترین برند ها می باشد. در سال های اخیر با توجه به نیاز افراد خریداران دوربین مداربسته در ایران افزایش یافته است؛ بدیهی است دوربین  داهوا به عنوان یکی از برند های اصلی در مرکز پخش عمده دوربین مداربسته شناخته می شود؛ در ادامه بخشی از فعالییت های وارد کننده های دوربین مداربسته در ایران را شرح می دهیم.

 

واردات دوربین مداربسته در ایران

همانطور که گفته شد واردات دوربین مداربسته در ایران و فروش عمده دوربین مداربسته از جمله بازار های بکر و بزرگی است که پتانسیل رشد بالایی دارد. واردات  و پخش دوربین مداربسته در ایران توسط شرکت هایی از جمله ماد طلایی، فراگستر، صنعت امن و غیره انجام می شود که با همین عناوین  دوربین مداربسته ها ضمانت و گارانتی می شوند؛ توجه داشته باشید که بسیاری از پخش کننده های دوربین مدربسته اجناس تقلبی یا قاچاقی را وارد کشور می کنند که چندان قابل اعتماد نیستند. پخش دوربین مداربسته  در ایران توسط شرکت هایی محدودی انجام شده و بسیاری از فروشندگان با کسب نمایندگی رسمی از این شرکت ها در استان ها فعالییت می کنند.

برای مثال پخش دوربین مداربسته دوربین مال از جمله نمایندگی های است که دوربین مداربسته را به قیمت عمده یا قیمت همکاری به فروش می رساند. مرکز پخش دوربین مداربسته دوربین مال با تمرکز بر فروش عمده پلتفرم های مختلفی را برای سفارش همکاران در نظر گرفته است که افراد  در هر نقطه از ایران خرید عمده دوربین مداربسته را به راحتی انجام دهند.

پخش عمده دوربین مداربسته دوربین مال با سابقه سال ها فروش عمده دوربین مداربسته  تمام فاکتور هایی که منجر به خرید راحت تر و با اطمینیان تر می شود را رعایت می کند. پخش دوربین مداربسته دوربین مال با فراهم کردن پلتفرم هایی از جمله  سایت، اپلیکیشن و تماس تلفنی آماده پذیرفتن سفارش های شما خواهد بود.

انواع مدل دوربین داهوا کدام است؟

انواع مدل دوربین داهوا کدام است؟

برند داهوا تنوع بسیاری در محصولات و مدل های دوربین مدار بسته داهوا دارد؛ آشنایی با انواع مدل دوربین داهوا می تواند هنگام خرید این دوربین مداربسته کمک کننده باشد. دوربین مدار بسته داهوا از نظر شکل ظاهری، تکنولوژی ساخت، کیفیت تصویر، نوع لنز، دید در شب و جنسه بدنه به مدل های زیادی تقسیم می شوند.

تکنولوژی ساخت دوربین داهوا و شکل ظاهری آن دو فاکتور تعیین کننده در خرید دوربین مداربسته هستند که برای خرید سیستم امنیتی بهتر است با آن ها آشنا باشید. در ادامه انواع مدل دوربین مداربسته داهوا را از نظر شکل ظاهری و تکنولوژی ساخت توضیح می دهیم.

 

انواع مدل دوربین مدار بسته داهوا از نظر شکل ظاهری

انواع مدل دوربین داهوا با توجه به بدنه و شکل ظاهری به مدل های مختلفی مانند دوربین دام، بالت، اسپید دام، چشم ماهی و پینهول تقسیم بندی می شود.

دوربین بالت داهوا : ساختار و طراحی استوانه ای شکل دارد که یکی از پر کاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی است. این مدل دوربین مدار بسته داهوا در برابر برف و باران و باد مقاوم شده تا بدون هیچ مشکلی بیرون از خانه کار کند. دوربین های بالت داهوا روی دیوار نصب می شوند و در معرض دید عابران قرار می گیرد.

دوربین دام داهوا : از نظر شکل ظاهری گنبدی شکل است و بر روی سقف نصب می شود. طراحی این مدل دوربین داهوا برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه ، ادارات، پارکینگ و غیره است.

دوربین اسپید دام داهوا : یکی از دوربین مداربسته های موفق این کمپانی است دارای موتور و قابلییت چرخش می باشد؛ دوربین اسپید دام داهوا به دلیل موتورایز بودن با نام های دوربین گردان، دوربین چرخشی و دوربین PTV داهوا نیز شناخته می شوند.

دوربین اسپید دام داهوا توانایی چرخش 360 درجه و نظارت بر کل اتاق را دارد؛ دوربین اسپید دام داهوا را می توان با نصب بر روی سقف اتاق از راه دور کنترل کرد و با چرخاندن دوربین تمام نقاط  و زوایای اتاق را تحت پوشش قرار داد. جنس بدنه دوربین مداربسته اسپید دام داهوا از فلز ساخته شده است و به همین علت می تواند در هر دو محیط  داخلی و فضای بیرونی نصب شود.

در طراحی و ساخت دوربین اسپید دام داهوا قابلییت های زیادی از جمله بزرگنمایی با بالاترین کیفیت نیز قرار داده شده است.

این مدل دوربین داهوا با داشتن قابلییت های هوش مصنوعی  می تواند سوژه در حال حرکت را به صورت اتومات تعقیب کند و یک سیستم نظارت هوشمند باشد.

 

انواع مدل دوربین داهوا از نظر تکنولوژی ساخت

تکنولوژی ساخت سیستم امنیتی از جمله معیارهای است که می توان بر اساس آن انواع مدل دوربین داهوا را به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم بندی کرد. این دو تکنولوژی دوربین مدار بسته داهوا را از نظر عملکرد و نصب دوربین از هم متمایز می کند.

دوربین آنالوگ  داهوا

تکنولوژی آنالوگ  قدیمی ترین و اولین تکنولوژی است که در ساخت دوربین مدار بسته های داهوا به کار رفته است. دوربین آنالوگ داهوا هنوز هم کارایی و بازدهی بالای دارد و جزو پرفروش ترین انواع مدل دوربین مداربسته داهوا است.

دوربین آنالوگ داهوا با ضبط دیتا و انتقال آن از طریق کابل های کواکسیال تصاویر دوربین مداربسته را انتقال می دهد. این مدل دوربین داهوا به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیتی که دارد همچنان از جمله سیستم های امنیتی پر تقاضا است.

از جمله مشکل های سیستم های آنالوگ امنیت پایین آن ها بود که برند داهوا با کد گذاری دیتاها یک نسخه بهینه در مقایسه با رقبا ارائه داده است.

دوربین تحت شبکه داهوا

دوربین تحت شبکه داهوا با استفاده از اینترنت کارکرده و با نام دوربین ای پی داهوا نیز شناخته شده هستند. دوربین تحت شبکه داهوا جدید ترین تکنولوژی ساخت در دوربین های داهوا می باشد. انتقال تصاویر در بستر اینترنت باعث شده که نصب دوربین تحت شبکه بدون استفاده از سیم و کابل انجام شود؛ به واسطه همین ویژگی می توان تصاویر دوربین تحت شبکه را با استفاده از موبایل در هر نقطه از جهان به صورت زنده تماشا کرد.

قابلییت پردازش تصاویر در دوربین تحت شبکه داهوا ارتقا یافته و تصاویر با وضوح بالا و بدون افت کیفیت در هارد ذخیره می شوند. بیشتر مدل های دوربین ای پی داهوا داری قابلییت های هوش مصنوعی هستند که کارایی این سیستم امنیتی را یک پله ارتقا داده است؛ ضبط تصاویر به صورت هوشمند  ارسال هشدار های خطر از جمله ویژگی ها هوش مصنوعی است که به دوربین تحت شبکه داهوا اضافه شده است. دوربین تحت شبکه داهوا ویژگی های قابل توجه زیادی دارد که همین دلیل افزایش قیمت این مدل دوربین مداربسته  شده است.

 

انواع دوربین داهوا از نظر دید در شب

همانطور که می دانید دید در شب بخش مهمی از یک سیستم امنیتی است چرا که نظارت و امنیت 24 ساعته به خصوص در شب ها اهمیت بالایی دارد. دید در شب در انواع مدل دوربین داهوا به چند صورت استارلایت، سنسور های LED و IR است. 

 

منبع مقاله انواع مدل دوربین داهوا کدام است؟ : رستانیوز

بازار ایران مملو از دوربین مدار بسته های چینی

بازار ایران مملو از دوربین مدار بسته های چینی

واردات دوربین مدار بسته از چین یکی از گزینه های محبوب بازرگانان و افراد فعال در حوزه امنیت است. چین به عنوان یک قطب صادر کننده محصولات امنیتی ، دوربین مدار بسته هایی با کیفیت های مختلف را عرضه می کند.

دوربین مدار بسته ها و محصولات امنیتی چینی با بسیاری از کشورها از جمله آمریکا رقابت می کنند. علاوه بر کیفیت بالای محصولات امنیتی چینی خرید عمده دوربین مدار بسته از این کشورها مزایای بسیاری دارد. خرید عمده دوربین مدار بسته از برند های چینی بسیار مقرون به صرفه است؛ چین به عنوان بزرگترین تولید کننده دوربین مدار بسته با توجه به تولید انبوه این سیستم ها به صرفه ترین قیمت ها را دارا می باشد. برند های دوربین مدار بسته چینی به عنوان پیشروان این صنعت بزرگترین تولید کننده دوربین مدار بسته با فناوری برتر هستند. چین به واسطه کیفیت بالا در کنار تنوع گسترده محصولات امنیتی به عنوان یکی از بازارهای مرکزی برای خرید عمده دوربین مدار بسته شناخته شده است.

اما خرید عمده دوربین مدار بسته در چین چطور و چگونه انجام می شود؟ چه برند های برای خرید عمده دوربین مدار بسته مناسب هستند؟ ترخیص کالا در گمرک چگونه انجام می شود؟ برای خواندن مراحل این تجارت پر سود در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

نکات مهم خرید عمده دوربین مدار بسته از چین

هنگام خرید عمده دوربین مدار بسته و واردات محصولات چینی بهتر است چند نکته را مد نظر داشت؛ برای مثال انتخاب تامیین کننده معتبر، بررسی مجوز ها و استاندارد ها، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش دوربین مدار بسته ها از جمله موارد حائز اهمیت است.

چین بیشترین صادرات دوربین مدار بسته را به ایران و کل جهان دارد؛ یکی از دوربین مدار بسته های چینی که در بازار ایران بسیار است برند دوربین مدار بسته داهوا می باشد؛ به عبارتی دیگر بیشتر واردات دوربین مدار بسته از چین به ایران متعلق به این برند است.

از جمله دلایل محبوبیت این برند قیمت دوربین مدار بسته داهوا به همراه کیفیت حداکثری این محصول است که نیمی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

با توجه به اینکه بخش عمده ای از دوربین مدار بسته موجود در بازار ایران وارداتی و مربوط به این برند است مشتبه است که دوربین مدار بسته داهوا جایگاه خوبی در بازار دارد.

دوربین مدار بسته داهوا در بازار ایران توسط شرکت های ماد طلای، فراگستر، صنعت امر، پارس ارتباط، فوژان اکسوم و نظارت گستر ایمن وارد و گارانتی می شود. با توجه به بازار رو به رشد سیستم های امنیتی سالانه شرکت های وارد کننده بیشتری اقدام به واردات و فروش عمده دوربین مدار بسته می کنند.

 

واردات دوربین مدار بسته از چین به ایران

واردات دوربین مدار بسته از چین به ایران به صورت دریایی و هوایی انجام می شود. نرخ حمل و ترخیص دوربین مدار بسته در گمرک فرودگاه امام، با توجه به ماهیت کالا و وزن محموله انجام می شود.

لازم به ذکر است که هزینه حمل هوایی محموله بالاتر است به همین خاطر تجار فعال در صنعت دوربین مدار بسته معمولا دوربین های با وزن کمتر مانند  AHD و IP را به صورت هوایی و دوربین مدار بسته های سنگین تر و حجم بیشتر را از طریق دریا حمل می کنند.

 

 

ترخیص دوربین مدار بسته از گمرک

ترخیص دوربین مدار بسته از گمرک یا انجام تشریافت گمرکی محموله ها مجوز فروش عمده دوربین مداربسته در اختیار تجار قرار می دهد. صدور سند ترخیص محموله با جواز یا پروانه گمرکی انجام پذیر است که اجازه ورود دوربین مدار بسته ها به بازار کالا های امنیتی کشور را می دهد.

برای ترخیص کالا و محموله های عمده دوربین مدار بسته بایستی از بخش نامه های امور گمرکی پیروی کرد. برای ترخیص کالای دوربین مدار بسته مشکلاتی مانند تفاوت ارزش و تعرفه و تهیه مجوز های لازم وجود دارد.  تجار به دلیل وجود مشکلات گمرکی با  هزینه های مازاد از جمله جریمه گمرکی، هزینه انبار یا عوارض اضافی رو به رو می شوند که از مشکلات و واردات و خرید عمده دوربین مدار بسته است.

 

برند های فعال در بازار دوربین مدار بسته ایران

همانطور که گفته شد عمده سیستم های امنیتی داخل بازار برند های وارداتی هستند که از جمله پرفروش ترین آن های برند های دوربین مدار بسته داهوا، هایک ویژن و شیائومی است.

دوربین مدار بسته داهوا با داشتن نمایندگی های فعال و خدمات پس از فروش بازار کالاهای امنیتی ایران را قبضه کرده است. فروش عمده دوربین مدار بسته داهوا توسط نمایندگی های فعال این برند و اکثر فروشگاه ها انجام می شود.

با توجه به اینکه افراد در اماکن مختلف به امنیت نیاز دارند، تجهیز اماکن به دوربین مدار بسته در حال افزایش است. سیستم های امنیتی به صورت عمده و تکی در بازار ایران فروخته می شود. کاربران سیستم امنیتی برای تجهیز اماکن به یک دوربین مدار بسته ساده و کلاسیک کافیست یک پکیج دوربین داهوا را با بودجه دلخواه تهیه کنند.

بسیار از اماکن دولتی و خصوصی تاکنون با هدف نظارت و امنیت بیشتر تجهیزات امنیتی را در دستور کار خود قرار داده اند.

دوربین مدار بسته داهوا به عنوان فعال ترین برند بازار امنیتی ایران انواع دوربین مدار بسته با قیمت ها و تنوع گسترده را عرضه و ارائه کرده است که تاکنون بسیاری از اماکن و ارگان های دولتی را پوشش داده است. خریداران سیستم امنیتی متناسب با بودجه  و انتظارات خود می توانند یک سیستم امنیتی مناسب تهیه کنند.

 

فروش کالا های غیر قانونی در بازار

بسیاری از افراد سود جو انواع دوربین مدار بسته از جمله برند داهوا را به صورت غیر قانونی وارد بازار می کنند. دوربین مدار بسته های فاقد گارانتی و ضمانت نامه معتبر داخل بازار با قیمت کمتر به فروش می رسند.

اگرچه خرید عمده داهوا با قیمت کمتر به نظر منطقی و قابل توجیه است اما بسیاری از این محصولات دارای مشکل و ایراد هستند. این نکته در فروش عمده دوربین مدار بسته بار ها تکرار شده است؛ خریدارن بعد از تحویل ترکیبی از دوربین مدار بسته های سالم و دارای ایراد متوجه ضرر و زیان این سیستم های امنیتی قاچاق می شوند؛ به همین علت توصیه کارشناسان این حوزه

خرید عمده دوربین مدار بسته از طریق نمایندگی های معتبر برند ها می باشد.

 

منبع مقاله بازار ایران مملو از دوربین مدار بسته های چینی : ایمنا

 

بازار فروش B2B و خرید عمده دوربین مداربسته

بازار فروش B2B و خرید عمده دوربین مداربسته

بسیاری از افراد کنجکاو هستند بدانند در دل بازارها چه اتفاقاتی در جریان است!؟ یا می خواهند بدانند دوربین مداربسته ای که خریداری کرده اند توسط چند واسطه دست به دست گشته است؟ یا اینکه مشتریان خرید عمده دوربین مداربسته کدام افراد هستند؟

بنگاه های فروش عمده دوربین مداربسته در بازار ایران بسیاری از محصولات امنیتی را به فروش می رسانند؛اما خریداران عمده دوربین مداربسته با مشتریان معمولی چه تفاوتی دارند؟ در حالی که بسیاری از مشتریان عادی دوربین مداربسته خود را بر اساس قیمت، کیفیت، راحتی در خرید و محبوبیت کالا خرید می کنند، بنگاه فروش عمده دوربین مداربسته و خریداران B2B تصمیمشان را فقط بر اساس قیمت و سود بالقوه اتخاذ می کنند.

مشتریان خرید عمده دوربین مداربسته بنگاه ها، سازمان ها و ادارات، پروژه های ساختمانی، خرده فروشان و همکاران نصاب هستند که برای جلب رضایت این افراد فقط قیمت دسته اول و رقابتی توجیه پذیر است؛ فروشگاه دوربین مال به عنوان بنگاه و مرجعی برای پخش و خرید عمده دوربین مداربسته فعالییت می کند که سال ها تجربه در این زمینه دارد. همکاران برای خرید عمده دوربین مداربسته قیمت کالا را تحت عنوان فروش همکاری دریافت کرده و سفارش خود را ثبت می کنند. احتمالا برایتان جالب است بدانید که پر فروش ترین برند دوربین مداربسته در این بنگاه ها کدام است؟ و چرا عنوان پرفروش ترین را به خود اختصاص داده است؟ در حالی که بیش از نیمی از خرید و فروش عمده دوربین مداربسته مطلق به برند داهوا می باشد دلایل محبوبیت این برند را توضیح خواهیم داد.

 

 

داهوا پرفروش ترین برند بازار امنیتی

همانطور که گفته شد داهوا پرفروش ترین برند در بازار امنیتی ایران است! خرید عمده داهوا در بنگاه های بسیاری انجام می شود و دلیل محبوبیت خرید عمده دوربین داهوا به شرح زیر است:

 

کیفیت بالا و قیمت مناسب دوربین داهوا

سالهاست که برند داهوا مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته است و رضایت افراد زیادی را به خود جلب کرده است. بدون شک بازار و بنگاه ها در راستای جلب رضایت مصرف کنندگان حرکت می کنند. افزایش بنگاه های خرید عمده دوربین داهوا در سال های اخیر متاثر از بازخورد مثبت مصرف کنندگان دوربین مداربسته داهوا بوده است.

همچنین از دیگر دلایل افزایش بنگاه های خرید عمده دوربین داهوا کیفیت بالا محصول داهوا به همراه قیمت حداقلی در بازار های امنیتی  است؛ کسب و کارها از جمله دلایل محبوبیت یک برند را کیفیت بالا و قیمت مناسب آن می دانند که رضایت طیف وسیعی از خریداران را به خود جلب می کند؛ در نتیجه همین نکته مسبب افزایش بنگاه های خرید عمده داهوا شده است.

 

تنوع و گستردگی محصولات

برند داهوا تنوع و گستردگی بسیاری در مدل های های خود دارد که با وجود محدودیت ها همچنان مدل های زیادی از آن وارد بازار ایران می شود. تنوع بالای محصولات باعث شده که مشتریان با توجه به نیاز و کاربرد خود یک دوربین مداربسته مناسب تهیه کنند.

همچنین رنج قیمتی دوربین مداربسته داهوا دامنه گسترده ای دارد به همین خاطر افراد می توانند مناسب با بودجه خود یک سیستم امنیتی کارا خرید کنند. کسب و کار ها و بنگاه های فروش عمده داهوا به خوبی اهمییت این موضوع را متوجه هستند؛ آن ها به خوبی توانسته اند در بازار تحقیق و از مخاطبان نظرسنجی کنند تا به این داده های با ارزش دستیابند.

 

 

خدمات پس از فروش دوربین مداربسته داهوا

یکی از مواردی که  بیش از مشتریان معمولی برای خریداران عمده دوربین داهوا پر اهمیت است، خدمات پس از فروش و گارانتی سیستم های امنیتی می باشد. خرید عمده دوربین داهوا بدون گارانتی معتبر پر ریسک خواهد بود.

همانطور که گفته شد بنگاه ها و افراد زیادی دوربین داهوا را به صورت عمده به فروش می رسانند، اما خرید عمده دوربین داهوا باید از نمایندگی و مکانی معتبر باشد. افراد سودجوی زیادی به دلیل پر تقاضا بودن این بازار دوربین های داهوا آسیب دیده را بدون گارانتی و ضمانتی به فروش می رسانند، در صورتی که با خرید از بنگاه های معتبر دوربین دارای 24 ماه گارانتی خواهد بود.

افراد زیادی با خرید عمده دوربین داهوا بدون گارانتی و با قیمت کمتر از بازار دچار ضرر و زیان فراوانی شده اند.

 

 

خرید مقرون به صرفه پکیج دوربین مداربسته داهوا

همانطور که گفته شد داهوا از شناخته شده ترین برند های سیستم امنیتی است؛ با توجه به اینکه خرید عمده دوربین داهوا  

برای همه افراد امکان پذیر نیست، پکیج های دوربین مداربسته داهوا توسط کارشناسان این حوزه آماده شده تا مشتریان عادی در تعداد محدود خریدی مقرون به صرفه و راحتی داشته باشند.

پکیج دوربین مداربسته داهوا گزینه عالی برای مصرف کنندگان عادی به شمار می آید چرا که  بهترین و پرفروش ترین دوربین های مداربسته داهوا با لوازم نصب آن و دستگاه های ضبط کننده بسته بندی می شوند.  بسیاری از افراد هنگام خرید به دنبال بهترین مدل دوربین داهوا هستند و  پاسخ کارشناسان پکیج های دوربین مداربسته داهوا خواهد بود که بهترین مدل ها را در قالب یک پکیج ارائه می کنند. همینطور خرید یک سیستم امنیتی نیازمند دانش فنی است تا اجزای سیستم امنیتی در کنار هم عملکرد موثری را داشته باشند به همین دلیل این اجزا در پکیج دوربین مداربسته داهوا جمع آوری شده تا مشتریان خریدی سریع و راحت داشته باشند.

 

 منبع مقاله بازار فروش B2B و خرید عمده دوربین مداربسته : ساتین

معرفی پرفروش ترین برند دوربین مداربسته

معرفی پرفروش ترین برند دوربین مداربسته

در دو دهه گذشته شرکت های زیادی شروع به تولید دوربین مداربسته کرده اند، اما پرسش این است که کدام یک عنوان پرفروش ترین دوربین مداربسته را از آن خود کرده است؟ بدون شک صاحب این عنوان رضایت افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

با توجه به نیاز افراد اطمینان از امنیت در املاک و مشاغل یکی از نیاز های اساسی است که برای تامین آن نیاز به یک برند دوربین مداربسته قابل اعتماد می باشد. در این مقاله می خواهیم پرفروش ترین دوربین مداربسته در بازار ایران را معرفی کنیم و دلایل موفقیت آن را با هم بررسی می کنیم.

 

برند دوربین مداربسته داهوا پرفروش ترین در بازار ایران

برند دوربین مداربسته داهوا از جمله سیستم های امنیتی است که شرکت های زیادی وارد کننده آن هستند. اما نکته حائزه اهمیت آن است که داهوا پکیجی از محصولات خود ارائه داده است که امتیاز بالایی را در همه موارد کسب می کند.

دوربین داهوا تولید یک برند چینی است که از جمله برند های امنیتی پیشرو در جهان است. دوربین مداربسته برند داهوا مجهز به سیستم های با فناوری پیشرفته است و تاکنون توانسته در بسیاری از اماکن مانند ارگان های دولتی، زیر ساخت های عمومی و خصوصی و بسیاری از اماکن یک راه حل امنیتی مناسب باشد. در ادامه چک لیستی از امتیاز های این سیستم امنیتی جمع آوری کردیم تا دلایل موفقیت دوربین داهوا را مرور کرده باشیم:

 

 

تکنولوژی ساخت و فناوری بالا

شرکت داهوا بخشی از در آمد سالیانه خود را صرف تحقیق و توسعه فناوری به کار رفته در سیستم های امنیتی می کند به همین دلیل می توانید بهترین و آخرین فناوری و مدل های دوربین مداربسته را از برند داهوا خرید کنید. از جمله فاکتور های که باعث برتری  دوربین مداربسته داهوا شده است تصاویر با کیفیت بالا، سخت افزار قوی، مقاومت دوربین داهوا و طراحی استاندارد بدنه آن ها است. کیفیت بالای دوربین های داهوا سالهاست که مورد تائید متخصصان و مصرف کنندگان  سیستم امنیتی قرار گرفته است.

شرکت داهوا بخشی از در آمد سالیانه خود را صرف تحقیق و توسعه فناوری به کار رفته در دوربین مدار بسته داهوا می کند به همین دلیل می توانید بهترین و آخرین فناوری و مدل های دوربین مداربسته را از برند داهوا خرید کنید.

 

 

تنوع گستردگی محصولات داهوا

برند دوربین مداربسته داهوا طیف وسیعی از مدل های دوربین امنیتی را ارائه می دهد؛ دوربین مدار بسته داهوا با شکل ظاهری بالت ، دام، اسپیددام و چندین مدل دیگر می باشد.

همچنین محصولات داهوا رنج قیمتی گسترده ای دارند، به طوری که افراد با هر بودجه ای می توانند یک دوربین مداربسته داهوا با قیمت دلخواه انتخاب کنند. گستردگی و تنوع قیمت دوربین داهوا باعث شده، افراد با کمترین بودجه یک سیستم امنیتی مناسب خرید کنند.

 

 

هزینه نگهداری و تعمیر پایین

بسیاری از برند های دوربین مداربسته پیشرفته دارای هزینه بالایی از نظر تعمیر و نگهداری هستند، با این حال دوربین داهوا هزینه نگهداری کمی دارد. همچنین گارانتی محصولات داهوا به مدت 24 ماه ضمانت می کند که هزینه تعمیر محصولات را پوشش دهد. بسیاری از شرکت های ایرانی برای انواع  دوربین مداربسته داهوا و دستگاه های ضبط کننده خدمات پس از فروش در نظر گرفته اند تا مشتریان برای دریافت خدمات تخصصی دچار مشکل نشوند.

 

قیمت مقرون به صرفه دوربین مداربسته داهوا

یکی از ویژگی های که دوربین مداربسته داهوا را در مقایسه با سایر مارک ها متمایز کرده قیمت پایین محصولات داهوا است. دوربین مداربسته داهوا بالاترین کیفیت را با قیمت حداقلی در نظر گرفته است. بسیاری از مارک های سیستم امنیتی کیفیت رقابتی دارند اما قیمت آن ها در مقایسه با دوربین مداربسته های داهوا گران تر است.

 

برند دوربین مداربسته شیائومی

یکی از برند های دوربین مداربسته که به محض ورود به بازار نظر بسیاری از خریداران را  جلب کرد دوربین مداربسته شیائومی  است . برند شیائومی با تولید انواع تجهیزات الکترونیک توانسته است اطمینان بسیاری از خریداران را داشته باشد به همین دلیل  دوربین مداربسته شیائومی به محض ورود به بازار مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت.

دوربین مداربسته شیائومی طراحی شیک و قابل توجهی داشت به همین دلیل نظر بسیاری از زیبا پسندان را به خود جلب کرده است.

دوربین مداربسته شیائومی را  می توان در بازار دوربین مداربسته ایران به راحتی پیدا کرد؛ همچنین می توان آن را از نمایندگی های معتبر شیائومی خریداری کرد. از جمله وجه تمایز های دوربین شیائومی طراحی کاربردی این دوربین های مداربسته است چرا که دوربین مداربسته شیائومی با توجه به نیاز کاربر دوربین های را متناسب با انواع محیط و اماکن طراحی و تولید کرده است که با استفاده از آن می توانید به بهترین شکل بر اماکن و فضا نظارت داشته باشید.

 

منبع مقاله معرفی پرفروش ترین برند دوربین مداربسته

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد