x تبلیغات
simcctv

کیفیت تصویر سیستم های امنیتی و نظارتی

 

کیفیت تصویر سیستم های امنیتی و نظارتی

دوربین مداربسته یکی از وسایل امنیتی است که امروزه در اماکن عمومی و منازل مردم استفاده می شود. استفاده از نظارت تصویری به شما کمک می کند تا به راحتی بر فعالیت هایی که در اطراف منطقه مورد نظر انجام می شود نظارت داشته باشید و در مواقعی که فعالیت هایی مانند سرقت، ورود و خروج افراد ناشناس و مشکوک انجام می شود و زمان ورود و خروج افراد را ردیابی کنید، نقد فیلم را بررسی کنید. صدها مورد دیگر چه اشکالی دارد، ممکن است شواهد و مدارکی داشته باشید که برایتان مفید باشد.با پیشرفت تکنولوژی، قابلیت ذخیره همزمان تصاویر از چندین دوربین مداربسته و قابلیت انتقال تصاویر، امنیت مبتنی بر تشخیص حرکت، تشخیص چهره و ... نیز به سیستم های نظارت تصویری اضافه شده است. این دستگاه ها بر اساس تکنولوژی، ظاهر، نوع اپتیک مورد استفاده، کیفیت تصویر و ... به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در این میان دوربینهای مداربسته بر اساس مگاپیکسل و کیفیت تصویر به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. کیفیت تصویر سیستم نظارت تصویری به دو عامل بستگی دارد. اولی خود دوربین مداربسته و دیگری دستگاه DVR یا NVR مورد استفاده در سیستم است. مهم ترین نکته در کیفیت تصویر نهایی سیستم نظارت تصویری دستگاه فیلمبرداری (دستگاه DVR یا NVR) است که وظیفه پردازش تصویر را بر عهده دارد و به طور مستقیم بر روی نتایج ویدئو تاثیر می گذارد. دستگاه های DVR و NVR در 2 مگاپیکسل، 4 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل، N1080 یا 1.3 مگاپیکسل موجود هستند.

 

کیفیت تصویر در دستگاه های DVR و NVR به دو عامل بستگی دارد. یکی قابلیت پخش تصویر و دیگری قابلیت پخش تصویر. مثلا کیفیت دستگاه 5 مگاپیکسل در مشخصات دی وی آر نوشته شده و وقتی به تصویر در مانیتور نگاه می کنید همان کیفیت دوربین داهوا 5 مگاپیکسل را به شما می دهد اما این فقط کیفیت پخش در مانیتور است. آنچه مهم است این است که کیفیت ضبط یا پخش تصاویر دوربین مداربسته داهوا یکسان باشد. این امکان وجود دارد که همین دستگاه کیفیت پخش 5 مگاپیکسلی را با کیفیت ضبط و پخش 2 مگاپیکسلی ارائه دهد. این دستگاه ها با نام های دستگاه پخش 5 مگاپیکسلی و دستگاه ضبط 2 مگاپیکسلی شناخته می شوند.برای اینکه واقعاً وضوح یک سیستم نظارت تصویری را تعیین کنید، باید تصویر را از دستگاه استخراج کنید و در نرم افزارهایی مانند Windows Media Player یا نرم افزارهای دیگری که بخشی از تصویر و البته بخشی از تصویر را در اختیار شما قرار می دهد، پخش کنید. دستگاه تولید تصویر دیدن. اعداد این اجزای تصویر بر حسب پیکسل هستند و حاصل ضرب این اعداد کیفیت واقعی تصویر را تعیین می کند. به عنوان مثال اگر ابعاد تصویر در نرم افزار Media Player 2000 پیکسل در 3000 پیکسل باشد حاصل ضرب آنها 6000000 و کیفیت تصویر 6 مگاپیکسل نمایش داده می شود.

 

دوربین های مداربسته دو مگاپیکسلی در بازار رایج هستند. اندازه تصویر یک دوربین 2 مگاپیکسلی معمولا 1080 پیکسل در 1920 پیکسل است، محصول آن 2073600 است و 2 مگاپیکسل بودن آن را نشان می دهد. در میان برند ها دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن کیفیت خوبی را به نمایش میگذارند. معمولا کیفیت تصویر آنها از 2 تا 24 مگاپیکسل است اما برای مصارف معمولی دوربین داهوا 5 مگاپیکسل گزینه مناسبی برای خرید به شمار می آید.

خرید عمده دوربین مداربسته از نمایندگی

خرید عمده دوربین مداربسته از نمایندگی

تخفیف های عالی دوربین های مداربسته داهوا، هایک ویژن، شیائومی و دوربین های مداربسته ایرانی نیو نیم در وبسایت ها موجود است، بنابراین خریداران دوربین های مداربسته کوچک و بزرگ می توانند انواع دوربین های مداربسته آنالوگ، شبکه، داهوا DVR و NVR را خریداری کنند. مدل های دیگر از مرکز رسانه دوربین مداربسته. همانطور که می دانید ترجیحات افراد در خرید دوربین های مداربسته بزرگ و کوچک متفاوت است. بازار و تقاضای طرفداران برای دوربین های مداربسته روز به روز در حال افزایش است و به همین دلیل افراد زیادی به عنوان تامین کننده دوربین های مدار بسته فعال هستند. اما خرید عمده دوربین مداربسته از یک تامین کننده یا توزیع کننده پیشرو دوربین مدار بسته این اطمینان را فراهم می کند که یک سیستم امنیتی سلامت و ایمنی را تضمین می کند. دوربین مال به عنوان بزرگترین توزیع کننده دوربین مداربسته در بازار، فروش دوربین مداربسته و انواع لوازم جانبی را بر عهده دارد. علاوه بر فروش B2B به فروشندگان نظارت تصویری، توزیع کنندگان عمده نظارت تصویری شامل شرکت های تجاری، دولتی و خصوصی هستند. با این جزئیات گروه های بزرگ و کوچک می توانند مستقیما از سرور اصلی دوربین مداربسته خرید کنند.

دوربین های مداربسته داهوا در ایران محبوبیت دارند و یکی از پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در بازار هستند. نمایندگی داهوا در ایران در فروشگاه های بزرگ و کوچک و فروشگاه های اینترنتی منطقه، انواع دوربین مداربسته داهوا را به صورت عمده و تکی عرضه می کند. همانطور که گفته شد دوربین متعلق به شرکت داهوا می باشد که پخش دوربین داهوا را بصورت عمده و تکی در سراسر ایران پشتیبانی می کند.

 

شرکت دوربین داهوا در ایران با خرید مستقیم از شرکت داهوا انواع محصولات خود را با قیمت درجه یک به همکاران و حتی نمایندگی های خود در ایران تحویل می دهد. این شرکت یکی از توزیع کنندگان و توزیع کنندگان پیشرو محصولات داهوا می باشد که به عنوان نمایندگی دوربین داهوا فعالیت می کند. دوربین مال به عنوان حلقه مرکزی بین تولیدکنندگان و خرده فروشان در بازار شناخته می شود.

در هنگام خرید لوازم الکترونیکی یکی از مهم ترین موارد تضمین تعویض یا عودت کالا در صورت خرابی است. فروشگاه دوربین برای خرید عمده دوربین داهوا  24 ماه گارانتی در نظر گرفته است که به مشتریان داهوا این امکان را می دهد تا گارانتی مورد نظر خود را انتخاب کنند. دوربین مال علاوه بر ضمانت بازگشت وجه 24 ماهه داهوا، یک دوره آزمایشی و استفاده 7 روزه برای خریداران دوربین مداربسته داهوا برای اثبات سلامت محصول دارد؛ یعنی در صورت خرابی می توانید هر یک از محصولات اصلی داهوا را تعویض یا مرجوع کنید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد دوربین مال ارائه شده به خریداران اصلی دوربین مداربسته و توزیع دوربین های داهوا، تعمیر پس از پایان گارانتی می باشد. عمده فروشی دوربین مداربسته داهوا در طول سالیان متمادی ثابت کرده است که تعمیر دوربین مدار بسته یکی از نیازهای اصلی مشتریان است. دوربین مال به این ترتیب تعمیر دوربین مداربسته و دوربین داهوا را به صورت عمده و تک تک بازارهای خود انجام داده است تا با کمترین هزینه و بدون مشکل سیستم امنیتی خود را تعمیر کنید.

معرفی دوربین های امنیتی

معرفی دوربین های امنیتی

معرفی دوربین های امنیتی برای انتخاب این محصول باید به شرایط منطقه مورد استفاده توجه ویژه داشت. فروش دوربین مداربسته با در نظر گرفتن مدل های مختلف و قابلیت های آنها و قیمت یک دوربین مداربسته معین ارزیابی می شود. در این حالت باید به دیافراگم لنز دوربین که نقطه دید دوربین را تعیین می کند توجه ویژه ای داشت. چون شخصیت مهمی دارید. هر چه فاصله کانونی کمتر باشد، میدان دید شما بیشتر است و هر چه این فاصله را بیشتر کنید، عمق دید بیشتر می شود. به عبارت دیگر چشم دیگران قابل مشاهده است. این موضوع برای شرایطی که کنترل از راه دور محیط مهم است، مهم است. بنابراین اگر می خواهید با دوربین خود دورتر را ببینید، به دنبال دوربینی با فاصله کانونی بیشتر باشید. دوربین های مدار بسته بر اساس شکل ظاهری، موقعیت مکانی و شرایط استفاده، حالت انتقال تصویر و ویژگی ها و عملکردها به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. یکی از نکات مهم در خرید دوربین مداربسته تهیه یک دستگاه ضبط کننده مناسب است که تصویر را به درستی انتقال دهد و با کیفیت بالا در هارد ذخیره کند. با کیفیت ترین سیستم های امنیتی مانند داهوا یک دستگاه ضبط کننده در کنار دوربین مداربسته ارائه می کنند که کار اصلی سیستم را انجام می دهد.

این سیستم ها معمولاً از 4 تا 128 دوربین مداربسته پشتیبانی می کنند و کار ضبط فیلم ها را بر عهده دارند.  در ادامه دوربین داهوا به همراه دستگاه ضبط کننده آن را توضیح خواهیم داد.

 

دوربین داهوا و دستگاه ضبط کننده

اگر می خواهید بدانید چه اتفاقی برای داهوا افتاد که به سرعت گسترش یافت، باید به زمانی که این شرکت فناوری HDCVI را معرفی کرد، برگردید. در آن زمان دوربین های مداربسته آنالوگ تصاویر را با فرمت خطی یا TVL ذخیره می کردند و در بهترین حالت به 1 مگاپیکسل نمی رسید. داهوا با HDCVI روی پلتفرم آنالوگ کاری انجام داده است تا بتوانیم کیفیت تصویر 2، 4، 5 و اکنون 8 مگاپیکسل را در فاصله دور داشته باشیم. چیزی که در ابتدا با کابل های RG غیرممکن به نظر می رسید. داهوا اولین شرکتی است که نوع جدیدی از نظارت تصویری به نام HDCVI را معرفی کرد که با هیچ مدل دوربین قدیمی سازگار نیست. این سیستم که تحولی واضح در زمینه سیستم های امنیتی ایجاد کرد، چارچوبی مفهومی برای انتقال تصاویر نظارت تصویری ایجاد کرده است. در کنار حفظ کیفیت قیمت دوربین داهوا بسیار مناسب بوده و همین سبب محبوبیت دو چندان آن شده است. داهوا با ارائه تکنولوژی های جدید و دستگاه های ضبط کننده با هوش مصنوعی توانسته رضایت دیگر علاقه مندان به تکنولوژی را جلب کند.

وظیفه اصلی دستگاه شبکه داهوا ضبط تصاویر ارسالی توسط دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشد. فیلم دوربین مدار بسته را می توان به صورت زنده یا دوباره پخش کرد. نرم افزار داهوا NVR می تواند با تغییر روشنایی و رنگ تصویر پخش کند. قابلیت POE داهوا NVR برق رسانی به دوربین های مداربسته را آسان می کند. از جمله ویژگی های دستگاه NVR داهوا می توان به تشخیص چهره، پردازش تصویر و نقشه برداری حرارتی اشاره کرد. درایوهای فلش، حافظه SD و درایو دیسک قابل استفاده بوده و با استفاده از دستگاه های مختلف ذخیره سازی اطلاعات و دستگاه های شبکه داهوا می توان اطلاعات ارسال شده توسط دوربین نظارت تصویری به شبکه را ذخیره کرد.

دوربین شیایومی

دوربین شیایومی

دوربین شیائومی با ورود به بازار نظر بسیاری از افراد را جلب کرد و به سرعت تبدیل به پرفروش ترین دوربین مداربسته های داخل بازار شد. دوربین شیایومی با  تکنولوژی تحت شبکه ساخته شده است و به طور عمومی یک دوربین مداربسته مدرن به حساب می اید . دوربین شیایومی با داشتن ویژگی های از قبیل کیفت ساخت بالا، کاربرد و کیفیت تصویر عالی طرفدارن زیادی دارد شیایومی بار دیگر اعتبار شود را در بازار سیستم های امنیتی به دست آورده و خود را اثبات کرده است.

دوربین مداربسته شیایومی تعداد زیادی از رقیبان را پشت سر گذاشته و مخصوصا در دو محصول دوربین بیبی کم شیایومی و دوربین خودرو شیایومی بسیار معروف شده است.

در ادامه این دو مدل دوربین مداربسته شیایومی را بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

دوربین بی‌بی کم شیایومی

این دوربین مداربسته Z210 دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به شما امکان کنترل و مدیریت محیط را می دهد. با استفاده از این دستگاه می توانید تا 335 درجه در صفحه افقی و 90 درجه در صفحه افقی بچرخانید و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به دوربین های متعدد، تمام نقاط را با یک دوربین پوشش دهید. با استفاده از اپلیکیشن دوربین بی‌بی کم شیایومی ، می توانید به راحتی زاویه لنز دوربین را تغییر دهید و از هر کجای دنیا محیط اطراف خود را دریافت کنید. می توانید به صفحه فروشگاه دوربین مداربسته z210 مراجعه کنید.

این دوربین دارای میکروفون و میکروفون داخلی است که به شما امکان ضبط صداها و تصاویر محیطی و پخش زنده را می دهد. همچنین می توانید از هر جای دنیا به دستگاه متصل شوید و با استفاده از نرم افزار به صدای خود در محیط گوش دهید و تمامی اطلاعات صوتی از حافظه روی دستگاه ذخیره می شود.

ردیابی هدف نیز یکی از ویژگی های عالی این دوربین است. با این قابلیت می توانید بدون نیاز به نصب دوربین های اضافی، حرکات افراد را ردیابی کرده و در مکان های مختلف بر حرکات آنها نظارت کنید.

دوربین خودرو شیایومی

دوربین خودرو شیائومی یکی از دستگاه های امنیتی و مانیتورینگ خودروها، از سری دوربین های مداربسته شیائومی می باشد. صاحبان خودرو برای ایمن سازی خودروهای خود دوربین های خودروهای شیائومی را خریداری می کنند. استفاده از وسایلی مانند قفل فرمان، قفل پدال و پارک خودرو در فضای بسته تضمینی برای ایمنی خودرو نخواهد بود، اما داشتن دوربین خودرو شیائومی آرامش دیگری را برای راننده به ارمغان می آورد. آمارها نشان می دهد که احساس آرامش و امنیت باعث می شود مردم دوربین های خودروهای شیائومی و سایر دوربین های مداربسته را بپذیرند. دوربین رویداد شیائومی می تواند تمام فعالیت ها را ضبط کند، چه ماشین در حال رانندگی باشد، چه پارک شده و چه خاموش. دوربین خودرو شیائومی تنها برای ثبت تصادفات نیست، بلکه قابلیت نظارت بر راننده و رانندگی حس ایمنی را افزایش می دهد. دوربین خودروی شیائومی در مواقع اضطراری مستندات را ارائه می‌کند، تعداد سرقت‌ها را کاهش می‌دهد، یادآوری‌ها را ثبت می‌کند و به راننده این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت از خودروی خود در هر مکانی استفاده کند.

دوربین داهوا و انواع آن

دوربین داهوا و انواع آن

دوربین مداربسته های داهوا که بازار دوربین های امنیتی را اشباع کرده اند دوربین های با کیفیت و قیمت های عالی هستند که همین دلیل محبوبیت دوربین های مداربسته داهوا می باشد.

دوربین داهوا با داشتن بسیاری از مدل های متنوع متناسب با هر نظر و سلیقه و بودجه ای یک دوربین مداربسته و سیستم امنیتی دارد  که می توان متناسب با نیاز هر فردی امنیت را تامین کرد .

دوربین داهوا انواع مختلف که با توجه به دسته بندی های مختلف آن ها را تقسیم بندی می کنند . اما دو نوع دوربین داهوا که خرید سیستم بر اساس آن است خرید دوربین مداربسته داهوا تحت شبکه و دوربین داهوا آنالوگ است.

دوربین های مداربسته داهوا با توجه به نوع تکنولوژی که دارند به این نوع سیستم نقسیم بندی می شوند.  در ادامه این دو نوع تکنولوژی دوربین داهوا را بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

دوربین تحت شبکه داهوا

دوربین شبکه داهوا یا دوربین IP داهوا از نظر کیفیت تصویر و سهولت نصب بهتر از سایر دوربین های مداربسته داهوا می باشد. دوربین شبکه داهوا نسل جدید دوربین مداربسته داهوا می باشد که باعث بهبود سیستم انتقال اطلاعات و کاهش استفاده از کابل در این سیستم شده است. برخلاف دوربین های آنالوگ، دوربین های IP داهوا از اینترنت به عنوان بستر انتقال داده استفاده می کنند. دوربینی که اطلاعات را از طریق اینترنت انتقال می دهد، دوربین وب نامیده می شود. به علاوه به این دوربین، دوربین مداربسته شبکه داهوا نیز گفته می شود که علاوه بر استفاده از اینترنت برای انتقال اطلاعات به ناحیه امنیتی و نظارتی، دوربین نت کم نیز نامیده می شود.

هر دوربین تحت شبکه داهوا دارای یک شناسه دیجیتال منحصر به فرد است که در شبکه تعبیه شده است. برای تماشای فیلم دوربین مدار بسته زنده نیازی به NVR ندارید، زیرا دستگاه DVR فقط برای تماشای فیلم دوربین آنالوگ استفاده می شود. برای مشاهده تصویر دوربین IP داهوا، کافی است برنامه DMSS را روی دستگاه خود نصب کنید و تصویر شبکه داهوا را به صورت داخلی مشاهده کنید. علاوه بر این، دوربین شبکه دوار قادر به چرخش به سمت داخل خواهد بود تا بتوانید فضا را در زمان کنترل کنید

 

دوربین آنالوگ داهوا

هر دوربین در شبکه داهوا دارای یک شناسه دیجیتال منحصر به فرد است که در شبکه تعبیه شده است. برای تماشای فیلم دوربین مدار بسته زنده نیازی به NVR ندارید، زیرا دستگاه DVR فقط برای تماشای فیلم دوربین آنالوگ استفاده می شود. برای مشاهده تصویر دوربین IP داهوا، کافی است برنامه DMSS را روی دستگاه خود نصب کنید و تصویر شبکه داهوا را به صورت داخلی مشاهده کنید. علاوه بر این دوربین دوار شبکه قابلیت چرخش داخلی را نیز خواهد داشت تا بتوانید فضا را به موقع کنترل کنید.

دید در شب دوربین آنالوگ داهوا به این معنی است که سیستم امنیتی شما می تواند 24 ساعت محیط را زیر نظر داشته باشد.دوربین آنالوگ داهوا با استفاده از فناوری های مختلف مانند سنسورها و نورهای مادون قرمز می تواند تصاویر را در شب ضبط کند. دوربین های آنالوگ داهوا تصاویر سیاه و سفید و رنگی ضبط می کنند که هر کدام از دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا برد متفاوتی دارند. دوربین های آنالوگ داهوا از فناوری IR و امواج مادون قرمز معلق در هوا استفاده می کنند تا تصاویر دوربین مداربسته را در تاریکی قابل مشاهده کنند.

 

یکی از ویژگی های نور مادون قرمز این است که توسط چشم انسان دیده نمی شود و اشعه مادون قرمز توانایی تشخیص رنگ را برای سنسور دوربین آنالوگ داهوا از بین می برد. به همین دلیل است که خروجی تصویر دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا سیاه و سفید است.

استفاده از سیستم های نظارت تصویری و صوتی مانند سیستم نظارت تصویری آنالوگ داهوا، جرایم عمدی را به حداقل رسانده است. به خصوص اینکه قیمت دوربین آنالوگ داهوا ارزان بوده و استقبال از آن افزایش یافته است.

عملکرد دوربین مداربسته داهوا

عملکرد دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا یک سیستم امنیتی برای حفاظت از اماکن کلیدی است. افراد با تفکر اینکه دوربین مداربسته داهوا یک سیستم امنیتی کامل است آن را خریداری می کنند اما خرید دوربین مداربسته داهوا  به همراه یک دستگاه ضبط کننده کامل می شود که با استفاده از آن عمل تجزیه و تحلیل ویدیو و ذخیره آن در هارد صورت می گیرد.

دوربین مداربسته داهوا عملا با فرستادن دیتای خام به سمت ویدیو ریکورد به کار خود پایان می دهد. برای آشنایی بیشتر با دستگاه های ضبط کننده داهوا و استفاده از این سیستم ها به ادامه مطلب توجه کنید.

دستگاه dvr داهوا

هنگامی که فناوری نظارت تصویری در سال های گذشته وارد بازار شد، اهمیت و اهمیت امنیت اطلاعات، ایمنی و امنیت مورد توجه قرار گرفت. برای این منظور دوربین های مدار بسته در مدل های آنالوگ و شبکه در بازار معرفی می شوند. یکی از مهم ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار دستگاه ضبط DVR می باشد.

DVR یک دستگاه دوربین مدار بسته است که بر اساس طراحی آن با یک پردازنده داخلی و امکانات ذخیره سازی تصویر برای عملکرد موثر دوربین ساخته شده است. دستگاه های DVR برای دوربین های آنالوگ و آنالوگ HD طراحی شده اند. این دستگاه دارای دو بخش سخت افزاری و یک قطعه نرم افزاری می باشد.

 هنگام خرید یکی از مهمترین سوالات این است که DVR چقدر خوب است و ظاهر آن چگونه است؟ در زمان خرید؛ باید به این نکته توجه کنید که هر دستگاه DVR از ویژگی های دوربین خاصی پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، برخی از دستگاه ها تا 2 مگاپیکسل، برخی تا 4 و برخی دیگر تا 8 مگاپیکسل پشتیبانی می کنند. بنابراین هنگام خرید دقت کنید که کیفیت تصویر دوربین انتخابی با وضوح ضبط دستگاه مطابقت داشته باشد.

 

اگر دوربین 8 مگاپیکسلی خریداری می کنید، اما DVR شما فقط تا 6 مگاپیکسل را پشتیبانی می کند. در این صورت تصاویری با کیفیت 6 مگاپیکسل خواهید دید و عملکرد دوربین شما واقعا کاهش یافته است.

 

دستگاه nvr  داهوا

هر دو NVR و DVR دستگاه هایی هستند که داده های دوربین مداربسته به آنها منتقل می شود. اما تفاوت اصلی بین NVR و DVR نحوه عملکرد آنهاست. دستگاه DVR یک دستگاه الکترونیکی است. به این ترتیب تصویر دوربین مداربسته از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR منتقل می شود. این تصاویر در دستگاه ذخیره و پردازش می شوند.

اما دستگاه های NVR نرم افزار هستند. در سیستم های شبکه، تصاویر در خود دوربین ذخیره و پردازش می شوند. سپس تصاویر پردازش شده برای مشاهده و ذخیره سازی از طریق کابل شبکه به دستگاه NVR منتقل می شوند.

وظیفه اصلی دستگاه شبکه داهوا ضبط تصاویر ارسالی توسط دوربین های مدار بسته تحت شبکه می باشد. فیلم دوربین مدار بسته را می توان به صورت زنده یا دوباره پخش کرد. نرم افزار داهوا NVR می تواند با تغییر روشنایی و رنگ تصویر پخش کند. قابلیت POE داهوا NVR برق رسانی به دوربین های مداربسته را آسان می کند. از جمله ویژگی های دستگاه NVR داهوا می توان به تشخیص چهره، پردازش تصویر و نقشه برداری حرارتی اشاره کرد. درایوهای فلش، حافظه SD و درایو دیسک قابل استفاده بوده و با استفاده از دستگاه های مختلف ذخیره سازی اطلاعات و دستگاه های شبکه داهوا می توان اطلاعات ارسال شده توسط دوربین نظارت تصویری به شبکه را ذخیره کرد.

دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته های امنیتی

دزدگیر اماکن و  دوربین مداربسته های امنیتی

دوربین های امنیتی و دزدگیر های اماکن مدت زیادی است که به تامین امنیت اماکن مهم و کلیدی کمک می کنند با بالاتر رفتن دقت این وسایل امنیتی شاهد بالاتر رفتن امنیت و کاهش میزان جرم و جنایت شده ایم.

دوربین مداربسته های امروزی با تصویر برداری جزئیات زیاد می توانند به ثبت دقیق وقایع بپردازند در ادامه نمونه ای از این دوربین های مداربسته و دزدگیر های اماکن و نحوه عملکرد آن ها را بررسی خواهیم کرد.

 

عملکرد دوربین مداربسته

سیستم های نظارت تصویری بر اساس گرفتن مجموعه ای از تصاویر و نمایش آنها به صورت ویدئوی بلادرنگ کار می کنند. دو نوع از سیستم های نظارت تصویری سیستم های سیمی و بی سیم هستند. سیستم بی سیم بر روی مفهوم اتصال به یک نقطه سیگنال کار می کند و به شما دید 24/7 را می دهد.

این سیستم ها از نظر امنیت، صرفه جویی در هزینه، قابل حمل بودن و در دسترس بودن بهترین هستند. بنابراین، هنگامی که در حال خرید یک سیستم دفاع هوایی هستید، به سراغ سیستم هایی بروید که برای حل مشکلات امنیتی شما طراحی شده اند و می توانند سال ها دوام بیاورند.

سیستم دوربین مدار بسته یک سیستم ویدئویی است که با قرار دادن دوربین های ویدئویی به راحتی در یک منطقه خاص، نظارت و پخش تصویر را در زمان واقعی فراهم می کند. دوربین های مداربسته با ارائه جریان ثابتی از تصاویر کار می کنند که از طریق کابل یا هوا به صفحه نمایش منتقل می شوند که در آن توالی تصویر به صورت فرمت ویدیویی ارائه می شود.

نظارت تصویری بر اساس همان اصل هر دستگاه بی سیم دیگر کار می کند. آنها با استفاده از سیم وصل نمی شوند، اما از یک سیگنال کوتاه برای اتصال به هاب یا دستگاه استفاده می کنند. دوربین بی سیم برای ضبط و گرفتن تصاویر باید سیگنال متصل به شبکه شما را حفظ کند، که سپس به یک گیرنده متصل به یک دستگاه امنیتی جاسازی شده یا از طریق فضای ذخیره سازی ابری ارسال می شود و دسترسی 24/7 را برای شما فراهم می کند. شما هستید

 

عملکرد دزدگیر اماکن

دزدگیر منزل یک سیستم امنیتی و نظارتی است که برای جلوگیری از ورود سارقان و گزارش سرقت در اماکن صنعتی، تجاری، صنعتی و مسکونی استفاده می شود. این سیستم هر زمان که حریم خصوصی نقض شود یا قفل ها شکسته شود، سرقت را از طریق آژیر و هشدارهای امنیتی اعلام می کند. در میان انواع دیگر دزدگیر، دزدگیر منزل به ویژه در ساختمان های مسکونی، مراکز مطالعه، ادارات و مغازه ها به خوبی کار می کند. این سیستم ها می توانند شامل سیستم های اعلام حریق و دوربین های مداربسته باشند که برخی از آنها امکان نصب درب منزل و اتصال به منبع برق را دارند. علاوه بر این درب های ضد لرزش علاوه بر کشف جرایم می توانند با فعال سازی جریان های الکتریکی از ارتکاب جرم سارقان جلوگیری کنند. این تنوع و انعطاف در طراحی سیستم مانع، امکان استفاده از هر نوع را فراهم می کند.

یکی از موارد بسیار مهم نصب دستگاه های مانند دزدگیر اماکن فورنت  است که باید در جایی باشد که سارق پس از ورود به آن به راحتی نتواند به آن دسترسی داشته باشد و زمان زیادی را صرف پیدا کردن و تخریب آن کند. در نهایت، نتایج جستجوی پس از حمله می تواند بر ترس دزد از فرار تأثیر بگذارد. یکی از این نمونه ها این است که وقتی دزد وارد می شود، زنگ هشدار به صدا در می آید، اما در همان زمان زنگ هشدار به صدا در می آید، تماس گیرنده با صاحب خانه و پلیس تماس می گیرد. استفاده از دو آژیر، یکی بیرون از خانه و دیگری در داخل، سارق را می ترساند.

بهترین برند های دوربین مداربسته در بازار سیستم های امنیتی ایران

بهترین برند های دوربین مداربسته در بازار سیستم های امنیتی ایران

بهترین برند های دوربین مداربسته در بازار سیستم های امنیتی ایران با برندهای داهوا و شیائومی هستند که تمامی اصناف و فروشنده های دوربین مداربسته خرید این برند های مطرح چینی را پیشنهاد می کنند.

خرید دوربین مدار بسته با توجه به کاربرد آن صورت می گیرد و برای خرید باید مشخصات و نوع استفاده از آن در نظر گرفته شود. دوربین مداربسته در انواع بیرونی، داخلی، برای خودرو ، برای مواظبت از کودک ، پلاک خوان ، اسپید دام و غیره ساخته شده است نوع استفاده از دوربین مداربسته و انتظاراتی که از آن به عنوان یک سیستم امنیتی و نظارتی دارید شما را به خرید یکی از از انواع آن مایل می کند. اما از مهمترین تصمیمات برای خرید دوربین مداربسته انتخاب برند آن است که یک سیستم امنیتی با کیفیت با آپشن های کاربردی در اختیارتان بگذارد. برای خرید دوربین مداربسته درباره دو برند رقیب چینی مطالعه کنید.

 

برند داهوا

دوربین مداربسته داهوا یکی از ده تولید کننده برتر دوربین های نظارت تصویری در جهان است. داهوا با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان سازنده دوربین جایگاه منحصر به فردی در بین برندهای چینی پیدا کرده است. در کشورهای دیگر محبوب است. محصولات داهوا بیش از دو سال گارانتی دارنداهمیت مکان و سیستم و پاسخ صحیح دوربین مداربسته داهوا به آنها از عوامل کلیدی موفقیت دوربین مداربسته داهوا می باشد. در زیر به توضیح عملکرد دوربین های داهوا در این زمینه ها می پردازیم و به مزیت های رقابتی دوربین های مداربسته داهوا اشاره می کنیم که یکی از آنها قیمت دوربین مداربسته داهوا می باشد.علاقه داهوا به استفاده از فناوری در دوربین مداربسته داهوا و پشتیبانی از آن با دستگاه های امنیتی مختلف یکی از دلایل محبوبیت دوربین های داهوا است. زیرا سرمایه گذاری عظیم داهوا در توسعه فناوری دوربین مدار بسته داهوا را می توان در چند شرکت بیش از یک خط تولید یافت. بنابراین رضایت مشتری از دوربین های داهوا بر تعداد دوربین های مداربسته داهوا خریداری شده ارجحیت دارد.

دوربین های آنالوگ و تحت شبکه داهوا، دوربین های حیوانات خانگی و انواع دیگر دوربین های مدار بسته توسط شرکت داهوا تولید می شود. همچنین این دوربین های مداربسته داهوا دارای کیفیت های متفاوتی هستند، کیفیت تصویر دوربین های داهوا 2 مگاپیکسل، کمترین و بهترین تولید شده 12 مگاپیکسل می باشد.داهوا یکی از تولیدکنندگان دوربین های مداربسته است که می تواند طیف خوبی از نظر کیفیت و قیمت سیستم های امنیتی ارائه دهد; اما قیمت دوربین داهوا با کیفیت های مختلف در بازار موجود است تا پاسخگوی نیاز متقاضیان باشد.در بخش بین المللی، داهوا رتبه دوم را در بین بزرگترین شرکت های جهان دارد. اما وضعیت داهوا تصادفی نیست. زیرا داهوا با تعهد قوی به حوزه تحقیقاتی و استفاده از آخرین فناوری های جهانی از جمله اینترنت اشیا، اطلاعات، امنیت و خدمات ابری، دانش و تولید دوربین مداربسته داهوا را ارتقا داده است.

 

برند شیایومی

دوربین مداربسته شیائومی و سایر محصولات این برند در پکن تولید می شوند; این برند موفق که تنها یکی از محصولات آن دوربین مداربسته شیائومی است، سهم زیادی در بازار آمریکا، پکن، هنگ کنگ و هند دارد.

 

یکی از مزیت های رقابتی این برند تولید محصولاتی از جمله برترین دوربین های مداربسته شیائومی می باشد. شیائومی مانند سایر برندهای مطرح دنیا، علاوه بر ارائه محصولات اورجینال، از خدمات پس از فروش نیز پشتیبانی می کند.

 

هر دوربین مداربسته شیائومی قابلیت های متفاوتی دارد که در این مقاله به توضیح مختصری درباره آن ها می پردازیم. هر مدل دوربین مدار بسته شیائومی دارای ویژگی هایی است که باعث محبوبیت بیشتر آنها نسبت به سایر دوربین های مداربسته می شود.دوربین مداربسته شیائومی بدون DVR در هر مکانی بدون نیاز به تخصص فنی قابل نصب است. تمامی سیستم ها و فناوری های مورد نیاز برای ضبط تصاویر دوربین مداربسته در بدنه دوربین تعبیه شده است، تنها با استفاده از اینترنت عملکرد دوربین مداربسته شیائومی کامل می شود.

دوربین های مداربسته شیائومی با اعمال کدگذاری هوشمند بر روی تصاویر، حجم هارد دیسک را بدون استفاده از DVR تا 50 درصد کاهش می دهند. H.265 یکی از جدیدترین فناوری های مورد استفاده در دوربین های مداربسته شیائومی است که با حفظ کیفیت تصویر باعث کاهش حجم داده های ذخیره شده می شود.

دوربین مداربسته شیائومی با استفاده از این فناوری پشتیبانی شده می تواند در تاریکی مطلق نیز تصاویر دوربین مدار بسته را ضبط کند. دوربین مداربسته شیائومی در شب قوی است و فیلمبرداری 24 ساعته یکی از مزیت های این دستگاه است.

افزودن میکروفون و بلندگو به سیستم امنیتی امکان ارتباط از راه دور را فراهم می کند. با نرم افزار دوربین مدار بسته شیائومی می توانید اعلان های مختلفی مانند تشخیص صدای گریه نوزاد یا حیوان خانگی دریافت کنید. علاوه بر این، اگر دوربین امنیتی شیائومی شما دارای تشخیص حرکت باشد، پس از شناسایی حرکت، دوربین امنیتی شیائومی شما را از این رویداد مطلع خواهد کرد. به دنبال نرم افزار دوربین مداربسته شیائومی به نام MI HOME برای اندروید و آی او اس باشید و آن را روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

معرفی و پیشنهاد خرید دوربین مداربسته

معرفی و پیشنهاد خرید دوربین مداربسته

بسیاری از مقالات و مطالب برای خرید دوربین مداربسته و یک سیستم امنیتی راهنمایی کرده اند اما راهنمایی با در نظر گرفتن جزئیات و کاربرد محصول نظری تخصصی و موشکافانه است.

افراد به دنبال یک سیستم با کیفیت هستند که با در نظر گرفتن قیمت دوربین مداربسته و گارانتی آن را خرید کنند.

بسیاری از برند های موجود در بازار تنوع بسیاری را ارائه داده اند که خرید دوربین مداربسته از بین آن ها کاری مشکل به نظر می آید. اما اگر به دنبال یک دوربین مداربسته با کیفیت معمولی و برای نظارت بر اماکن مسکونی و تجاری هستید درباره برند دوربین مداربسته داهوا بیشتر بخوانید تا در ادامه مدل و پیشنهادات بیشتری را در این زمینه ارائه دهیم.

 

خرید انواع مدل دوربین مداربسته داهوا

خرید دوربین داهوا نه تنها پیشنهاد این سری از مقاله است بلکه پیشنهاد خرید تمامی کارشناسان این حوزه می باشد.

قابلیت های دوربین مداربسته داهوا عبارت از مواردی که در ادامه گفته می شود می باشد.دوربین های مداربسته داهوا با تشخیص چهره از راه دور به خوبی کار می کنند. دوربین های داهوا یکی از راحت ترین فناوری های موجود در دوربین های مدار بسته داهوا برای تشخیص حرکت هستند. دوربین مداربسته داهوا با این عملکرد می تواند حرکت اجسام را به صورت افراد و وسایل نقلیه تشخیص دهد. اگرچه قیمت دوربین مداربسته تشخیص حرکت کمتر از بازار است اما قیمت آن دو برابر شده است. قابلیت‌های تشخیص چهره عملکردهایی مانند تشخیص چهره، تطبیق چهره، تشخیص هوشمند، مدیریت پایگاه داده چهره و ادغام با برنامه‌های تلفن همراه را ارائه می‌کنند. برند دوربین مداربسته داهوا به اپراتورهای سیستم های امنیتی دسترسی نامحدود به تجهیزات دوربین داهوا را ارائه می دهد. نرم افزار دوربین داهوا دارای امکانات حرفه ای و نصب آسان برای کاربران و مصرف کنندگان دوربین مداربسته داهوا می باشد. برای استفاده از اپلیکیشن دوربین مداربسته داهوا کافیست نرم افزارهای مختلف دوربین داهوا را روی گوشی یا لپ تاپ خود نصب کنید.دوربین های مداربسته داهوا انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهند زیرا محصولات داهوا بر اساس یک پلت فرم باز طراحی شده اند. آنها همچنین به دوربین های شبکه دیگر متصل هستند. دوربین مدار بسته داهوا HD، تحت شبکه و دوربین های داهوا DVR و NVR از محصولات این شرکت می باشد. دوربین های مداربسته داهوا در مدل های مختلفی مانند دوربین داهوا اسپید دام، بولت و دام تولید می شوند.

حال با این تنوع در قابلیت ها و شکل های دوربین داهوا لازم است یک سیستم متناسب با نیاز خود انتخاب کنید که برای این کار در ادامه دوربین داهوا 2 مگاپیکسل را توضیح خواهیم داد که در بیشتر اماکن کاربرد دارد.

 

دوربین داهوا 2 مگاپیکسل

دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا فول اچ دی این دوربین نظارت تصویری نسبت به دوربین های دیگر کیفیت تصویر بسیار کوتاهی دارد. در نتیجه دوربین داهوا 2 مگا پیکسلی وی نیاز مکان هایی مانند مشاغل و منازل است زیرا مکان های ذکر شده نیازی به ثبت تصاویر با وضوح بالا ندارند. ناگفته نماند که بسیاری از مکان ها نیازی به ثبت جزئیات ندارند، بنابراین خرید دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا برای بسیاری از مکان ها گزینه مناسب و ارزانی است.

دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا از نظر دید در شب به سه نوع مادون قرمز، نور و نور ستاره تقسیم می شود. اکثر دوربین های نظارت تصویری موجود در بازار از فناوری IR یا مادون قرمز برای ضبط تصاویر در شب استفاده می کنند. تصاویر دوربین های مداربسته با استفاده از فناوری مادون قرمز و سیاه و سفید و همچنین نور رنگی و نور ستاره تولید می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

نوع دید در شب و پوشش تصویر در شب در هر دوربین متفاوت است و تاثیر مستقیمی بر قیمت دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا دارد.

همینطور قیمت دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا بسته به قابلیت های آن متفاوت است. به عنوان مثال یکی از دلایل تفاوت قیمت دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا تکنولوژی تولید آن است; دوربین های تحت شبکه گران تر از دوربین های آنالوگ داهوا هستند. علاوه بر تکنولوژی تولید، مواد دوربین مداربسته مانند فلز یا پلاستیک در قیمت دوربین داهوا 2 مگا نقش دارد.

تفاوت های دستگاه nvr و dvr

تفاوت های دستگاه nvr و dvr

شاید برایتان جالب باشد بدانید که دوربین مداربسته ها با دستگاه های ضبط کننده کار می کنند و در اصل دستگاه های آن وی ار و دی وی ار هستند که کار اصلی سیستم را انجام می دهند تمامی کار ها اعم از ثبت و ضبط در هارد ، فشرده سازی و آنالیز تصاویر دوربین مدار بسته توسط این ویدئو ریکوردر ها انجام می شود. درک تفاوت بین NVR و DVR هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه به کدام سیستم نظارت تصویری نیاز دارید مهم است. هر دو سیستم ویدئو را ضبط و ذخیره می کنند، اما آنها آن را متفاوت پردازش می کنند. آنها همچنین در هزینه، کیفیت ویدئو و پوشش سایت متفاوت هستند. در ادامه ضمن معرفی بیشتر دی وی ار و آن وی ار تفاوت این سیستم ها را عنوان می کنیم.

 

دستگاه دی وی ار

یک دوربین آنالوگ یک سیگنال ویدئویی خام تولید می کند. آنها تمام ویژگی های یک دوربین IP را ندارند و کیفیت فیلمبرداری آنچنان بالا نیست - اگرچه پیشرفت هایی در ارائه وضوح آنالوگ بهتر صورت گرفته است. به طور کلی، کیفیت پایین آنها، آنها را گرانتر از دوربین های IP می کند.

از آنجایی که تمام ضبط در داخل خود DVR انجام می شود، امکان انتقال سیگنال های ویدئویی از انواع مختلف دوربین ها به یک سیستم وجود دارد. این باعث می‌شود دستگاه DVR برای مکان‌هایی که از دوربین‌ها به روش‌های مختلف استفاده می‌شود، انتخابی عالی باشد.یک کابل کواکسیال سیگنال ویدئویی خام را از دوربین به DVR برای پردازش تصویر می‌برد. این دوربین را قدرتمند نمی کند، اما گزینه هایی وجود دارد که می توان آنها را تقسیم کرد تا هر دو عملکرد را از یک کابل دریافت کنید. به همین ترتیب، آنها سیگنال های صوتی را منتقل نمی کنند، اما اتصال RCA phono به شما امکان می دهد در صورت تمایل آن را ضبط کنید. ترکیب همه این کابل ها در یک، نصب سیستم شما را آسان و راحت می کند!

 

نکات مفیدی در سیستم های DVR وجود دارد. کابل‌های کواکسیال بزرگ‌تر و قوی‌تر از کابل‌های اترنت هستند و برای هر دوربینی به آن‌ها نیاز خواهید داشت. آنها همچنین از کانکتورهای بزرگ BNC استفاده می کنند که به همراه کابل ها، نصب آن را برای سایت هایی با فضای محدود یا بحرانی دشوار می کند. مسئله قدرت دوربین شما همچنین به این معنی است که باید DVR  خود را نزدیک منبع نور قرار دهید.

دستگاه ان وی ار

سیستم‌های امنیتی NVR از فناوری‌های جدید مانند اتصال به اینترنت برای آسان‌تر و انعطاف‌پذیرتر کردن نظارت تصویری استفاده می‌کنند. سیستم امنیتی NVR به یک دوربین IP متصل می‌شود، که ویدیو را ضبط می‌کند و آن را در یک پردازش می‌کند و ویدیوی رمزگذاری شده را از طریق اتصال اینترنت به NVR ارسال می‌کند. دو روش برای دوربین IP وجود دارد که می تواند به NVR متصل شود:

این اتصال به اینترنت با استفاده از کابل اترنت است. دریافت اینترنت امکان دسترسی سریع به یک پیوند سریع و علاقه مند در شبکه LAN را فراهم می کند. کانکتور اترنت کوچک و جمع و جور است و خود کابل نیز نازک است و به راحتی در فضاهای کوچک مانور می دهد. آنها همچنین ارزان تر و همه کاره تر از کابل کواکسیال هستند. آنها مزیت اضافی ارائه قدرت و انتقال صدا  و تصویر از طریق یک کابل دارند.

 

بر خلاف کابل کواکسیال، کیفیت ویدیوی ارسال شده از طریق اینترنت در طول زمان تغییر نخواهد کرد. اگر می خواهید فاصله بین دوربین و ضبط کننده خود را افزایش دهید، می توانید این کار را با سوئیچ شبکه بدون افت کیفیت فیلم انجام دهید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد